اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ابتلای ۴۵ نفر از کادر درمان بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین به کرونا

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد شهرستان ورامین با اشاره به ابتلای ۴۵ نفر از کادر درمانی به کرونا، گفت: از هیأت‌های عزاداری انتظار می‌رود که ضوابط ستاد کرونا را رعایت کنند و نباید در این زمینه غفلت شود.

ابتلای ۴۵ نفر از کادر درمان بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، علی فتحی رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین صبح امروز در دیدار مدیران این بیمارستان با حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، اظهار کرد:  ۴۵ نفر از کادر درمان بیمارستان اعم از پزشک، پرستار و نیروی خدمات به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و طی روزهای اخیر، شهید مقدسی از بیمارستان ۱۵ خرداد به فیض شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: امروز کسی مخالف برگزاری مراسم و برنامه‌های مذهبی نیست اما شرایط اقتضاء می‌کند که برخی ضوابط برای شیوع بیماری رعایت شود.

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: اگر مردم مراعات و همکاری لازم را نکنند، کار برای کادر درمان بسیار سخت و دشوار خواهد شد.

فتحی یادآور شد: از هیأت‌های عزاداری انتظار می‌رود که ضوابط ستاد کرونا را رعایت کنند و نباید در این زمینه غفلت انجام شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول