اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نعمت ولایت ثمره واقعه غدیر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ولایت مهم‌ترین رکن تعالی و پیشرفت جوامع اسلامی است و امروز نعمت ولایت ، ثمره واقعه غدیر  است.

نعمت ولایت ثمره واقعه غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر امروز در جلسه ستاد ویژه غدیر و عملیات محرم در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی با تبریک فرا رسیدن عید الله اکبر عید سعید غدیر و با اشاره به اهمیت این عید و عظمت آن در دنیای اسلام ، اظهار کرد: امروز به برکت نعمت ولایت در جهان مقتدرترین و امن‌ترین کشور در منطقه و جهان هستیم و ولایت مهم ترین اصل و رکن اساسی در اسلام و مذهب تشیع است.

وی  با اشاره به ثمره واقعه غدیر و نعمت ولایت  و اهمیت تبعیت از فرامین و رهنمودهای ولی امر در جوامع اسلامی ، افزود: در این برهه از زمان تبعیت از ولایت و ولایت‌پذیری آزمون بسیار مهمی است و این موهبت الهی هدیه خدای متعال برای بندگان و مسلمانان  بوده و عید سعید غدیر عید امامت و ولایت و  عید تجدید عهد و میثاق با ولایت است و لذا  باید قدر دان این نعمت الهی باشیم ، چراکه بسیاری از مشکلات و بحران‌های امروز در جوامع انسانی نتیجه عدم برخورداری از این نعمت خداوندی است .

مدیرکل ابلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود غدیر را تداوم نبوت و ولایت الله دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین درس واقعه غدیر و عبرت های آن در تاریخ اسلام و جوامع اسلامی درس ولایت پذیری است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان  خود موفقیت‌ها و پیروزی‌های امروز جمهوری اسلامی را مرهون رهنمودها و هدایت‌های بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت با هدایت های بی بدیل رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه ای (مدظه العالی) و مجاهدت های سردار پر افتخار ایران اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش خار در چشم و استخوان در گلوی جریان‌های استکباری است و این نمونه موفق جامعه اسلامی است که می توان آن را به عنوان یک الگوی موفق در جهان معرفی کرد.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه و دانشگاه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری جشن عید سعید غدیر با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و دستورالعمل های ابلاغی ، خاطر نشان کرد: واقعه غدیر خم ، نقش تعیین کننده و تاثیرگذاری در مسیر آینده اسلام داشت و امروز هم جمهوری اسلامی با همان تفکر و گفتمان شکل گرفته است .

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش به ویژگی و فضلیت‌های این عید سعید اشاره کرد و گفت: این عید یکی از اعیاد پر برکت اسلامی است و روز ناامیدی شیطان و روز بخشش و نیکوکاری است .

شکریان امیری در پایان با اشاره به ویژگی برجسته ولایت پذیری ملت بزرگ ایران در بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ، بیان کرد: مهم‌ترین شاخصه ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی ولایت پذیری آن است و امروز در این شرایط بحرانی هم با وجود شیوع این ویروس منحوس (کووید19) با تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه این ملت بزرگ در این آزمون هم خوش درخشیدند و آن حماسه بزرگ را خلق کردند و قطعا از این بحران‌ها هم با وحدت و همدلی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول