اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تماس تلفنی رئیس کمیسیون امنیت مجلس با همتای لبنانی در پی حادثه بیروت

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تماس تلفنی با همتای لبنانی، حادثه انفجار در بندر بیروت را تسلیت گفت و با مردم و مجلس نمایندگان لبنان ابراز همدردی کرد.

تماس تلفنی رئیس کمیسیون امنیت مجلس با همتای لبنانی در پی حادثه بیروت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگوی تلفنی با یاسین جابر رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان لبنان, فاجعه دردناک انفجار در بندر بیروت را به مجلس لبنان, مردم مقاوم و سرافراز این کشور و حکومت لبنان تسلیت گفت و ابراز همبستگی کرد.

ذوالنوری ضمن ابراز همدردی با مردم  لبنان از خداوند متعال رحمت واسعه برای قربانیان این حادثه، شفای عاجل برای مجروحین و صبر و سلامتی برای خانواده‌های قربانیان را مسئلت نمود.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و حکومت لبنان، آمادگی مجلس و کمیسیون امنیت ملی را برای کمک به لبنان و مساعدت در درمان مجروحین اعلام کرد.

رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس لبنان در این تماس تلفنی، با تاکید بر روابط برادرانه و تاریخی بین ایران و لبنان، از ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تقدیر و تشکر کرد.

 یاسین جابر در ادامه ضمن تقدیر از این تماس تلفنی و ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت جمهوری اسلامی ایران کشور دوست و برادر است و در این مصیبت‌ در کنار مردم لبنان ایستاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول