اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع ۷۳۰بسته کمک معیشتی میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در بخش «رخ»

فرمانده بسیج رباط سنگ بخش رخ از توزیع ۷۳۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند و محروم آسیب دیده از بیماری کرونا در بخش رخ خبر داد و گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت ۵۰ بسته کمک معیشتی نیز میان این خانواده‌ها توزیع شد.

توزیع ۷۳۰بسته کمک معیشتی میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در بخش «رخ»

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی بسیج ناحیه رباط سنگ، محسن فتوحیان از توزیع ۷۳۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند و محروم  آسیب دیده از بیماری کرونا در بخش رخ خبر داد و اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت ۵۰ بسته کمک معیشتی نیز میان این خانواده‌ها توزیع شد.

فرمانده بسیج رباط سنگ بخش رخ گفت: با شروع بیماری کرونا در مرحله اول ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳میلیون ریال بین اقشار آسیب دیده از کرونا در بخش رخ توسط بسیج رباط سنگ تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه پیرو فرمان حضرت آقا به مرحله اجرایی درآمد، افزود: پس از اعلام این فرمان مبارک، یک خیزش عمومی، وحدت، کمک و همدلی و سخاوتمندی ملت شریف ایران و مردم بخش رخ را شاهد هستیم.

فتوحیان با بیان اینکه مردم از آنچه که در اختیار داشته دریغ نکرده و کمک کردند تا افراد نیازمند احساس کمبود و یا ناراحتی نکنند، ادامه داد: فرهنگ اسلامی و انقلاب در قالب این کمک‌های داوطلبانه تجلی زیبایی یافته است.

فرمانده بسیج رباط سنگ بخش رخ با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش بزرگ مؤمنانه در راستای کمک به افراد نیازمند در سطح منطقه آغاز شده است، تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور در سطح منطقه رخ  نیز این رزمایش مواسات و همدلی عملیاتی شده است. 

وی ضمن ابرازا امیدواری برای ارائه کمک‌های بیشتر به منظور یارگیری مردم تا پایان گذر از بحران کرونا، تأکید کرد: از اولین لحظه ورود کشور به بحران کرونا پایگاه‌های بسیج رباط سنگ و منطقه رخ نیز در قالب ۱۰ کارگاه تولید ماسک فعال شده  و با اجرای ۱۸۰ گشت استقراری و متحرک، به ضد عفونی کردن راه‌های ورودی به کلیه‌ روستاها پرداختند که به مدد این تلاش‌ها کمترین مورد ابتلا به بیماری را در منطقه رخ و شهرستان داشته‌ایم.

فتوحیان درباره نحوه انجام رزمایش‌ کمک‌های مؤمنانه توضیح داد: برای شناسایی نیازمندان به کمک خیّرین، معتمدین و مجموعه بسیج  وارد عمل شدیم. 

فرمانده بسیج رباط سنگ بخش رخ با اعلام اینکه در مرحله اول ۵۵۰ خانوار نیازمند در منطقه رخ شناسایی شدند تصریح کرد: در این مرحله حدود ۸۰ بسته معیشتی توزیع شد.

وی از مسئولان، خیرین و مردمی که در رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشته و پای کار بودند، قدردانی کرد و یادآور شد: ما هم‌اکنون در جبهه ایجاد امنیت و تأمین معیشت بخشی از مردم که خدمت‌گذاری بی‌منت و نوکری مردم است، تلاش می‌کنیم.

فتوحیان تصریح کرد: ارزش هر بسته حمایتی در مرحله دوم بیش از ۲میلیون و ۵۰۰ هزارریال است که با مشارکت خیران و بسیج بخش جمع آوری و میان محرومین و سایر افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است که محتویات آنها شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی،گوشت، مرغ و حبوبات بوده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول