اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تقویت همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان با محیط زیست همدان

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان از تقویت همکاری مشترک شرکت‌های دانش‌بنیان با محیط زیست استان خبر داد.

تقویت همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان با محیط زیست همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محسن جعفری‌نژاد بسطامی ظهر امروز در دیدار با مسئوولان شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری با اشاره به ضرورت همکاری مشترک بین محیط زیست و پارک علم و فناوری استان اظهار کرد: ظرفیت‌ شرکت‌های‌ دانش‌بنیان در مسیر توسعه پایدار بسیار موثر است و اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای همکاری تنگاتنگ با این شرکت‌ها آمادگی دارد.

وی بیان کرد: استان همدان دارای بنیه علمی و نیروی انسانی قوی و کارآمدی است و توجه و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند تحولی بزرگ در این استان ایجاد کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه در آینده از ظرفیت‌های موجود دانش‌بنیان‌ها برای کمک به حفظ محیط زیست استفاده خواهد شد گفت: در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان در سنگر مبارزه با تحریم‌ها قرار دارند.

وی حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان را یک اصل دانست و تأکید کرد: به‌کارگیری دانش نخبگان و حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان منجر به توسعه و پیشرفت کشور و افزایش توان ایستادگی در برابر فشارهای خارجی خواهد شد.

جعفری‌نژاد بسطامی اظهار کرد: در بودجه سال ۹۹ مقرر شد ۳۵ درصد از عوارض وصول شده از محل یک درصد از قیمت فروش صنایع آلاینده به حساب صندوق ملی محیط زیست واریز شود.

وی در پایان سخنانش گفت: اولویت این صندوق حمایت از طرح‌های نوآورانه و طرح‌های دارای توجیه محیط زیستی است بنابراین این صندوق از طرح‌هایی که در زمان کوتاه می‌توانند مشکلات زیست‌محیطی را برطرف کنند استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول