اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«شیفت ایثار» در خدمت محرومان و در مسیر رزمایش مؤمنانه + عکس

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه تمامی هزینه‌های شیفت ایثار در مسیر کمک مؤمنانه به اقشار محروم و کارگر صرف خواهد شد، گفت: کارکنان و کارگران کارخانجات و ادارات ساعاتی از حقوق خود را صرف کمک‌های مؤمنانه به محرومان و نیازمندان می‌کنند.

«شیفت ایثار» در خدمت محرومان و در مسیر رزمایش مؤمنانه + عکس

امیرارسلان شهبازی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: هم‌زمان در سراسر کشور سازمان بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان با هدف توجه به قشر آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا و همچنین قشر کارگر، مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه، شیفت ایثار و دست یاری‌گر را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه کارگران موتور محرک جهش تولید در جامعه هستند، افزود: این طرح در دو عنوان شیفت ایثار ویژه کارگران و دست یاری‌گر برای کارفرمایان، هم‌زمان با سراسر کشور در استان هرمزگان در حال برگزاری است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: تمامی هزینه‌های شیفت ایثار در مسیر کمک مؤمنانه به اقشار محروم و کارگر صرف خواهد شد.

وی ادامه داد: این رزمایش از دیروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و کارکنان و کارگران کارخانجات و ادارات ساعاتی از حقوق خود را صرف کمک‌های مؤمنانه به محرومان و نیازمندان می‌کنند.

شهبازی خاطرنشان ساخت: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات با هدف توجه به قشر آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا به‌خصوص کارگران زحمتکش جامعه تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا قسمتی از بار مشکلات اقتصادی این قشر را حل و فصل نماید.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، بهترین راهکار برای کاهش بخشی از فشارهای اقتصادی و معیشتی در استان هرمزگان را عزم جهادی و ملی مدیران و مسؤولان علی‌الخصوص صنایع عظیم غرب شهر بندرعباس در این استان برای یاری‌رسانی کارگران  عنوان کرد.

وی اظهار داشت: تدوین راهبردی قانون نظارت حقوق کارگران توسط مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از راهکارهای مهم برای حمایت از این قشر است و گاها در جامعه شاهد هستیم که کارگران 4 تا 5 ماه حقوق دریافت نمی‌کنند و کارفرمایان نسبت به این موضوع مهم که اقتصاد کارگران را دچار تزلزل می‌کند، بی‌تفاوت هستند و از زیر بار مسؤولیت شانه خالی می‌کنند.

شهبازی در ادامه تصریح کرد: در اولین روز از این رزمایش 500 بسته معیشتی و 200 کیلو گوشت با مشارکت بسیج ادارات و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پالایشگاه نفت بندرعباس بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان گفت: با برگزاری شیفت ایثار در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس ۵۰۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد و همچنین ۷ میلیارد تومان کمک هزینه خرید تجهیزات پزشکی و درمانی مورد نیاز استان توسط این مجموعه تامین و همچنین دستگاه ضدعفونی‌کننده توسط مهندسین جوان این پالایشگاه ساخته شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول