اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر سلامی مطرح کرد: آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بندر بیروت

فرمانده کل سپاه در پیامی انفجار شدید در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت جمع کثیری از مردم لبنان شد را به ملت و دولت این کشور و حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفت.

سرلشکر سلامی مطرح کرد: آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بندر بیروت

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، در پی وقوع انفجار شدید در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت جمع کثیری از مردم لبنان گردید؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این فاجعه مصیبت‌بار را به ملت و دولت این کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
 انا لله و انا الیه راجعون

فاجعه مصیبت‌بار انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از مردم عزیز و مقاوم لبنان گردید، را به ملت و دولت این کشور و به ویژه مجاهد نستوه برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و رهبر مقاومت اسلامی لبنان تسلیت و تعزیت عرض  می نمایم.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه ، ضمن اعلام آمادگی "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای هرگونه یاری بخشی به دولت و مردم لبنان برای کمک به آسیب دیدگان و خسارت دیدگان این حادثه ؛ از درگاه حضرت حق تعالی برای جانباختگان والامقام رحمت و مغفرت ، برای مجروحین عزیز شفای عاجل و برای خانواده های داغدیده و آحاد ملت شریف این کشور صبر و شکیبایی طلب می کنم.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول