اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راه‌اندازی مجتمع توانبخشی و پایگاه امداد و نجات کوهستانی در تویسرکان

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از پیگیری سه پروژه بزرگ ایجاد پایگاه امداد و نجات کوهستان، مجتمع توانبخشی و پد بالگرد در ارتفاعات در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مجتمع توانبخشی و پایگاه امداد و نجات کوهستانی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان رضا عزیزی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه محور اصلی کار جمعیت هلال احمر را آموزش دانست و اظهار کرد: بنده با پذیرش این مسئولیت بر این مبحث تاکید کردم اما متاسفانه با شیوع کرونا  عملا اکنون آموزش تعطیل شده است.

وی مهمترین برنامه خود را انسجام‌بخشی به امور و شناساندن شاکله وسیع خدمات‌دهی جمعیت هلال احمر به اقشار مختلف جامعه خواند و افزود: تلاش برای ایجاد سایت میررضی به عنوان یکی از پروژه های این نهاد در حال انجام است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری مانور تحکیم سلامت با حضور۵۰ نفر از اعضا و فعالان این نهاد با توزیع یک‌هزار ماسک و انجام تب‌سنجی افزود: پایگاه امداد و نجات شهید جعفری‌فر خیرآباد با وجود وضعیت کرونا و رعایت پروتکل‌ها به جامعه هدف خود شبانه‌روز ماموریت های خود را در راستای ارائه خدمات دارد.

وی از احداث پایگاه امداد و نجات کوهستانی در گردنه روستای شهرستانه جمعیت هلال احمر تویسرکان به عنوان یکی از اولویت ها خبر داد و گفت: تلاش داریم این پروژه را همزمان با اجرای پروژه مسیر تویسرکان – گنجنامه – همدان با کمک مسوولان ارشد شهرستان به مرحله اجرا برسانیم.

عزیزی همچنین از ایجاد پد بالگرد به منظور تسهیل انتقال مصدومانی چون کوهنوردان در ارتفاعات منطقه خرم رود سخن گفت و خاطرنشان کرد: دو جلسه با کوهنوردان گروه فاطمیون در راستای شناسایی نقاط مناسب برای فرود بالگرد داشتیم که با این همکاری پنج نقطه شناسایی شد.

وی از راه‌اندازی مجتمع توانبخشی جمعیت هلال احمر در تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه‌اندازی فاز نخست این پروژه با محوریت کار درمانی و فیزیوتراپی پیگیری در حال پیگیری است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بین یک هزار خانواده به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با پیگیری نماینده مردم تویسرکان در مجلس از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا یاد کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان در این نشست که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، از خبرنگاران تقدیر کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول