اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

شعبانیان: بازیکنان ملی باید سطح‌بندی شوند/امیدوارم امسال شاهد بازی‌های یک‌طرفه نباشیم

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: فدراسیون لیست بازیکنان ملی را اعلام کرده اما فکر می‌کنم باید در این خصوص بازیکنان سطح‌بندی می‌شدند.

شعبانیان: بازیکنان ملی باید سطح‌بندی شوند/امیدوارم امسال شاهد بازی‌های یک‌طرفه نباشیم

میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شروع تمرینات تیمش اظهار داشت: هنوز تمرینات را به خاطر وضعیت کرونا شروع نکرده‌ایم. فدراسیون گفت حتما لیگ را برگزار می‌کند و منتظر اعلام مسئولان هستیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنانش تست کرونا داده‌اند یا خیر عنوان کرد: وقتی تمرینات شروع شود تست‌گیری انجام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان درباره امتیازاتی که فدراسیون در این بخش لحاظ کرده از جمله درنظر گرفتن جایزه نقدی و تقسیم بندی بازیکنان ملی، تصریح کرد: تقسیم بندی بازیکنان فکر خوبی بود. فدراسیون شاید حدنصاب ۶ تیم را در نظر گرفته که ۴۲ بازیکن انتخاب کرده است.

شعبانیان افزود: این موضوع از یک نظر خوب است چرا که همه بازیکنان پخش می شوند اما ایراد کار این است که بازیکنان سطح بندی نشده‌اند؛ مثلاً بازیکنی که سابقه زیادی دارد با یک بازیکنی که فقط یک مسابقه ملی داشته در یک سطح در نظر گرفته شده‌اند، در این صورت هر تیمی که سرمایه بیشتری داشته باشد بهترین بازیکنان را جذب می‌کند، هر باشگاهی که نمی‌تواند این هزینه را انجام دهد از بازیکنان کم تجربه و جوان استفاده خواهد کرد.

وی گفت: اگر می‌خواهند تیم ها تقریباً در یک سطح باشند باید رده بندی سنی مشخص می‌شد مثلاً اینکه تیم‌ها باید چند بازیکن بزرگسال، امید، جوان و نوجوان بگیرند؟ در این صورت جذابیت لیگ هم بیشتر می شد. امیدوارم امسال شاهد بازی های یک طرفه نباشیم. یکسری بازیکنان باید در لیست قرار می‌گرفتند که جای‌شان در خالیست.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه اعلام شده شما بیشتر از تعدادی که فدراسیون اعلام کرده بازیکن جذب کرده اید عنوان کرد: سال گذشته پیکان جوان سازی کرد و یک سری بازیکنانی که من با آنها در تیم ملی بودم به پیکان آمدند. هدف ما پارسال سرمایه‌گذاری روی جوانان بود. لیست که اعلام شد تمام بازیکنان ما در این لیست قرار گرفتند به خاطر همین ما چند بازیکن اضافه داشتیم اما در رده سنی بزرگسالان فقط 3 بازیکن جذب کردیم.

شعبانیان درباره اینکه آیا این بازیکنان آزاد شده‌اند خاطرنشان کرد: ما 4 بازیکن را آزاد کردیم؛ الهام فلاح، اسما سعیدی، سارا نظری و زهرا کریمی آزاد شدند در مقابل مهسا کدخدا، مینا روستا و نگین شیرتری را جذب کردیم. 2 بازیکن دیگر در لیست هستند که فقط یک دوره اعزام داشته‌اند. در این خصوص باید با فدراسیون صحبت کنم تا ببینیم شرایط آنها چه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول