اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازدهی سهام فولادمبارکه از طلا و دلار بیشتر بوده است

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه بازدهی سهام فولاد مبارکه را در میان‌مدت و بلندمدت بیش از طلا و دلار دانست و گفت: تخصیص 225 ریال سود به ازای هر سهم شرکت فولادمبارکه مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

بازدهی سهام فولادمبارکه از طلا و دلار بیشتر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا عظیمیان پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی شرکت فولادمبارکه اظهار داشت: ما هیچ کمکی به فرد نمی‌کنیم و بر اساس قانون خیریه‌ها و مراکز ان جی او، کارهای عامل المنفعه انجام می‌دهند ضمن اینکه این کمک‌ها توسط مقاماتی درخواست می‌شود که قانونی و رسمی هستند.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: در محدوده ذوب‌آهن اختلافی بین وزارت مسکن و شهرسازی وجود دارد که در تجدیدنظر دادگاه است و مشکلاتی در گرفتن سند دارد که بخشی از آن توسط مبارکه نمی‌تواند حل شود، در دولت قبل بخشی از زمین‌ها برای مسکن مهر از مالکیت ذوب‌آهن خارج شد و مورد اعتراض قرار گرفته است که شکایت به دادگاه رفته است و باید آرای آن صادر و تفکیک شود.

وی تصریح کرد: سالانه ۲۵ هزار میلیارد تومان هزینه داریم که نزدیک به ۲۰ درصد آن حقوق و دستمزد است و مابقی آن خرید است، هیأت مدیره فولاد مبارکه نهایت دقت و حساسیت را در این زمینه دارد تا به بهترین وجه کار انجام شود و در برخی مواقع با شرایط خاص مواجه می‌شویم اما کار تولید برای ما اهمیت دارد.

عظیمیان با اشاره به اینکه با وجود مشکلات و تحریم‌های موجود به تمام شرکا نسبت به تضمین سود اطمینان خاطر می‌دهیم، بیان داشت: با وجود افزایش کرونا، بیکاری به دو برابر افزایش یافته است و کرونا باعث شد در سطح جامعه مشکلات بسیاری به وجود آید و مکاتباتی از سوی دولت مرکزی و مقامات محلی می‌شود که تبعاً درخواست کمک‌های بیشتری می‌شود، هیأت مدیره این اعتقاد را دارد که در این شرایط سخت هم‌وطنان را یاری رسانیم و این وظیفه انسانی و شرعی شرکت سود ده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: بزرگ‌ترین سرمایه شرکت‌ها نیروی انسانی است که هر سال مبلغی برای تکمیلی بازنشستگان پرداخت می‌کنیم که امسال نیز مبلغ ۵۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به طرح فولاد امیرکبیر کاشان، تصریح کرد: مطالعات این طرح انجام شده است و بخش نورد و اسیدشویی در حال کار است و برنامه‌ریزی می‌شود که با حضور استاندار و نماینده این شهرستان در مجلس کلنگ‌زنی انجام شود و از محل سهامداران شرکت پروژه اجرا می‌شود.

عظیمیان با بیان اینکه بازدهی سهام فولادمبارکه در میان‌مدت و بلندمدت بیش از طلا و دلار بوده است، گفت: تخصیص ۲۲۵ ریال سود به ازای هر سهم شرکت فولادمبارکه مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول