اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مبارزه با فساد باید در صدر کار خبرنگاران باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مبارزه با فساد باید در صدر کار خبرنگاران باشد گفت: مردم از برخورد با فساد خوشحال و خوش‌بین می‌شوند که اصحاب رسانه باید در این موضوع بیشتر کار کنند.

مبارزه با فساد باید در صدر کار خبرنگاران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی بعد از ظهر امروز ضمن تبریک هفته خبرنگار با بیان اینکه قرآن بزرگترین رسانه برای انسان‌هاست اظهار کرد: قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) در حوزه اخبار و هدایت به عنوان الگوی ما هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز خبرنگاراران ما آزاد هستند و می‌توانند در همه موضوعات ورود کنندتصریح کرد: وظیفه اصحاب رسانه و خبرنگاران باید امیدآفرینی در بین مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند تا مردم را ناامید کند افزود: خبرنگاران می‌توانند با بصیرت‌افزایی بین مردم نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی افزود: اگر در دوران جنگ تحمیلی فرد بزرگی مانند شهید آوینی را داشتیم امروز کشورمان باید پر از آوینی‌ها شود، اصحاب رسانه باید مانند اصحاب رسانه باید مانند شهید‌آوینی عمل کنند.

شیرزادی با بیان اینکه مبارزه با فساد باید در صدر کار خبرنگاران باشد گفت: مردم از برخورد با فساد خوشحال و خوش‌بین می‌شوند و خبرنگاران باید در این موضوع بیشتر کار کنند.

وی با بیان اینکه مقابله با تحریف یکی از وظایف خبرنگاران است گفت: اگر در مقابله با تحریف‌ها کار کنیم تحریم‌ها را شکست میدهیم در این زمینه باید بیشتر کار شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه دفاع از حریم ولایت از ابتدای اسلام مهمترین کار حضرت زهرا(س) بود و امروز نیز خبرنگاران ما باید با روشنگری و بصیرت از ولایت دفاع کنند گفت: امروز دشمنان ما هرچه ضربه می‌خورند از ولایت است بنابراین باید مراقب باشیم تا به جایگاه ولایت خدشه‌ای وارد نشود.

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان با بیان اینکه صدا و سیمای استان همدان ۲۴ تا پخش و سه ساعت تولید دارد گفت: رسانه‌های استان همدان همانند سایر رسانه‌ها در مقابله با کرونا بسیار فعالیت داشتند و در کنار مردم بودند.

مهدی دهقان‌نیری با اشاره به اقدامات اصحاب رسانه و صدا و سیما در کنار آموزش و پرورش، حوزه ورزش، ائمه جماعات و مساجد و.. افزود: رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی کمک‌های مومنانه در کنار سایر نهادها بسیار فعالیت داشتند و این  فعالیت‌ها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه برخی مدیران ما در استان رسانه‌ ای  نیستند اظهار کرد: ما انتظار داریم مدیران تعامل بیشتری با صدا و سیما و رسانه‌ها داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم گفت: حدود 3 هزار و 500 هیئت در استان همدان داریم که 2 هزار و 200 هیئت ثبت شده در همدان و مابقی هیئت‌های ثبت نشده هستند.

وی گفت:  یکی از برنامه های دشمن تحریف و شبهه‌افکنی است که رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه با بصیرت عمل کنند و در حوزه نذورات و احکام شرعی، مسائل را بیشتر برای مردم تبیین کنند.

در ادامه معاون فنی صدا و سیمای همدان نیز بیان اینکه ۱۴۰ ایستگاه تلویزیونی در سطح استان همدان داریم گفت: از این تعداد ۲۰ ایستگاه در سطح شهرستان ملایر است که پنج ایستگاه آن جزء ایستگاه‌های مهم صدا و سیما است.

احمد ارجمندیان با بیان اینکه اگر در یک سری از مناطق مشکل داریم باید مسئولان کمک کنند بیان کرد: در حال حاضر باید مشکل ایستگاه پری زنگنه به عنوان هفتمین ایستگاه مهم حل شود.

وی اظهار کرد: راه این ایستگاه از دسترس خارج شده و باید از امکانات شهرستان کمک شود تا بتونیم مشکل را حل کنیم

وی در ادامه با بیان اینکه برای راه‌اندازی رادیو ملایر مسئولان این شهرستان تا حدودی جلو آمدند اما کار نیمه‌کاره ماند تصریح کرد: همه هزینه‌های رادیو هری باید از سوی شهرستان هزینه شود، در واقع رادیوشهری فارغ است تعهد صدا و سیماست.

مسئول خانه مطبوعات شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه ملایر بعد از همدان به عنوان اولین شهرستان دارای نمایندگی خانه مطبوعات است گفت: امیدواریم مشکلات حوزه رسانه‌ها در شهرستان حل شود.

معصومه موسوی بیمه، مشکل معیشت، مسکن و... را از مهمترین مشکل حوزه خبرنگاران و رسانه‌ها برشمرد و گفت: امیدواریم مسئولان در راستای رفع مشکلات این قشر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هفته خبرنگار فرصتی است برای بیان مشکلات خبرنگاران خاطرنشان کرد: خبرنگاران در بحث مقابله با کرونا همدوش سایر دستگاه‌ها و کادر بهداشت و درمان فعالیت داشته‌اند.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول