اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در ملایر/ عرضه ۳ هزار بسته دیگر طی سه مرحله

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در راستای کمک‌های مومنانه ۱۲ هزار بسته معیشتی در دوره‌های قبل در شهرستان توزیع شد و قرار است ۳ هزار بسته دیگر نیز طی سه مرحله انجام شود.

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در ملایر/ عرضه ۳ هزار بسته دیگر طی سه مرحله

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سید جواد حسینی ظهر امروز در نشست با مدیرکل صدا و سیمای همدان در جمع خبرنگاران در ملایر ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته خبرنگار، خبرنگاران را افسران جنگ نرم با دشمن دانست و اظهار کرد: دشمن با وجود برنامه‌ریزی نتوانسته از طریق سخت‌افزاری بر ما غلبه کند، به همین خاطر بحث جنگ ترکیبی را پیش کشیده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها یکی از مهمترین ابزار مقابل جنگ نرم دشمن هستند افزود: با استفاده از سلاح فعالیت نرم‌افزاری و رسانه‌ای و با بصیرت‌افزایی در بین مردم می‌توانیم در مقابل جنگ دشمن پیروز شویم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه با اشاره به  ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملایر در حوزه‌های مختلف افزود: با این ظرفیت‌ها نیازمند انعکاس خبری بیشتری در شهرستان ملایر هستیم.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: از این تعداد ۹ شهید خلبان داریم که در کشور بی‌نظیر است، ضمن اینکه اولین شهید جبهه مقاومت از شهرستان ملایر است.

حسینی با اشاره به اینکه ملایر با دو نشان شهر جهانی انگور و مبل و منبت شناخته می‌شود اظهار کرد: علاوه بر این حوزه‌ها در بحث کمک به محرومین به ویژه ایام کرونا ملایر بسیار خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه در حوزه کمک به سیل‌زدگان در سال گذشته اقدامات خوبی از سمت شهرستان انجام شد گفت: علاوه بر کمک‌هایی که در مناطق سیل‌زده شهرستان داشتیم ۳۷ منزل مسکونی احداث و ۴۰ خانه را تعمیر کردیم؛ علاوه بر آن هم تعداد زیادی اقلام برای خانواده‌های سیل زده و نیازمند تهیه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امروز نیز ۷۱ قلم کالا برای ۷۰ خانواده نیازمند سیل‌زده در سال گذشته تهیه شده است افزود: برای هر خانواده سه قلم شامل یک تخته فرش یک دستگاه یخچال و یک دستگاه اجاق گاز تهیه شده که کل مبلغ هزینه شده برای این اقلام ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در بخش مقابله با کرونا اقدامات ارزشمندی را در سطح شهرستان ارائه کرده است گفت: در راستای کمک‌های مومنانه ۱۲ هزار بسته معیشتی در دوره‌های قبل در شهرستان توزیع شد و قرار است ۳ هزار بسته دیگر نیز طی سه مرحله انجام شود.

حسینی با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از بسیجیان ملایر در کنار کادر بهداشت و درمان به مدت سه روز ۳۰۰ هزار نفر از مردم را غربالگری کردند تصریح کرد: در حوزه کشاورزی نیز ۹۰ نفر از حوزه بسیج مهندسی در حوزه‌های مختلف کشاورزی کمک داشتند که تاثیرات زیادی در حوزه کشاورزی شهرستان داشته است.

انتهای پیام/ 89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول