اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

عبدالوند: با این شرایط کرونا ما قهرمانیم/قراردادمان قابل مقایسه با تیم مردان نیست

امتیازآورترین بازیکن لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: 7-8 بازیکن در بسکتبال هستند که قرارداد خوبی دارند اما باز هم قابل مقایسه با مردان نیست.

عبدالوند: با این شرایط کرونا ما قهرمانیم/قراردادمان قابل مقایسه با تیم مردان نیست

شادی عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخابش به عنوان امتیازآورترین لیگ برتر بسکتبال بانوان، اظهار داشت: من تقریبا هر سال این عنوان را داشته‌ام حالا ممکن است یک سال رسانه‌ای شود و یک سال خیر. البته امسال هم با توجه به نیاز تیم در پست دیگری بازی می‌کردم.

وی درباره سطح مسابقات لیگ، عنوان کرد: با توجه به اینکه مسابقات امسال به صورت رفت و برگشت برگزار شد، خوب بود و حرفه‌ای. سطح بازی‌ها هم خوب بود به طوری که تیم‌های ششم تا هشتم هم بازی‌های سطح بالایی داشتند. امسال یکی از بهترین‌ سالهایی بود که من داشتم.

بازیکن تیم بسکتبال بانوان شهرگرگان درباره شکستی که این تیم مقابل گروه بهمن داشت و همین موضوع باعث کسب عنوان نایب‌قهرمانی شد، خاطرنشان کرد: بازیکنان گروه بهمن 3 سال است که کنار هم هستند به همین دلیل نسبت به تیمی که تازه شروه کرده‌اند شرایط خوبی دارند. از طرفی گروه بهمن نسبت به تیم ما که فقط 4 بازیکن غیربومی دارد، نیمکت بسیار خوبی داشت و از بازیکنان ملی بهره می‌برد.

عبدالوند یادآور شد: تجربه نیمکت ما با گروه بهمن قابل مقایسه نیست، البته بازیکنان بومی گرگان در این مدت پیشرفت خوبی داشت و در این بین نباید زحمات مربی را نادیده گرفت که بسیار خوب بود و به بازیکنان آرامش می‌داد.

وی افزود: ما در بازی با گروه بهمن با اختلاف کمی باختیم و نمی‌توانیم بگوییم در بازی برگشت می‌باختیم یا می‌بردیم چون مشخص نیست حتی شاید ما قهرمان می‌شدیم اما ترجیح دادیم لیگ برگزار نشود. 4-5 ماه تعطیل بودیم و احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان زیاد بود. من خودم گفته بودم در صورت برگزاری لیگ من اصلا در مسابقات شرکت نمی‌کنم. با این شرایط کرونا فکر می‌کنم تیم ما قهرمان است.

امتیازآورترین بازیکن لیگ برتر بسکتبال بانوان درباره قرارداد بازیکنان، عنوان کرد: فکر می‌کنم در بسکتبال 7-8 بازیکن باشند که خیلی خوب پول می‌گیرند اما بازهم قابل مقایسه با تیم مردان نیست. فکر می‌کنم با حضور تیم بانوان در رقابت‌های برون‌مرزی اسپانسر هم بیشتر جذب می‌شود. بسکتبال جزو رشته‌هایی است که درآمد خوبی می‌تواند برای بازیکن داشته باشد.

عبدالوند در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با اعزام‌های برون‌مرزی بازیکنان ملی به دنبال تیمی هستند که پول بیشتری بدهد، نظر شما در این باره چیست، گفت: در مورد خودم صحبت می‌کنم، وقتی من هزینه کرده‌ام و وقتم را برای بسکتبال گذاشته‌ام باید شرایط را بررسی کنم. هر بازیکنی یک طرز فکر دارد؛ اولین نکته برای من در انتخاب تیم مربی و آرامش تیم است، بعد بحث مالی.

وی درباره اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دارد، گفت: بله اما با این شرایط کونا حتی از فردای خودمان خبر نداریم به همین دلیل تصمیم‌گیری درباره انتخاب تیم زود است. البته به ما گفته‌اند لیگ از مهرماه شروع می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول