اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

وکیل برانکو: رسول پناه می خواهد پول موکلم را در کیسه بگذارد و به مسقط بیاورد؟/ آنها 20 هزار یورو از پول مربیان را دادند

وکیل برانکو ایوانکوویچ گفت: پرسپولیس فقط 20 هزار یورو از پول زلاتکو و ایگور را پرداخت کرده است و تاکنون هیچ پولی به برانکو پرداخت نشده است.

وکیل برانکو: رسول پناه می خواهد پول موکلم را در کیسه بگذارد و به مسقط بیاورد؟/ آنها 20 هزار یورو از پول مربیان را دادند

دارو بوسیچ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات مهدی رسول پناه مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات برانکو را پرداخت کرده و تا یکشنبه هفته آینده هم بخش دیگری از طلب این مربی و دستیارانش پرداخت می شود، اظهار داشت: نظری درباره این صحبت ها ندارم زیرا پرسپولیس فقط تا فردا برای پرداخت پول برانکو فرصت دارد. در حال حاضر آنها فقط 20 هزار یورو از پول زلاتکو و ایگور را پرداخت کرده اند و تاکنون هیچ پولی به برانکو پرداخت نشده است.

وی افزود: از رئیس عزیز باشگاه پرسپولیس بپرسید اگر امروز پول علیرضا بیرانوند را دریافت کرده اند چرا برای انتقال آن به حساب برانکو باید تا یکشنبه منتظر بمانیم. چرا این پول از بلژیک به حساب برانکو واریز نشد؟

وکیل برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: آیا رسول پناه می خواهد پول را در کیسه گذاشته و با سفر به مسقط عمان آن را روی به شکل نقدی روی میز بانک قرار بدهد؟ روز یکشنبه هفته آینده مهلت پرسپولیس برای پرداخت طلب موکل من به اتمام رسیده و فیفا این باشگاه را جریمه می کند. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول