اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری سلطان شیشه در اسلامشهر

فرمانده انتطامی شهرستان اسلامشهر گفت:شرور معروف و سلطان شیشه و پخش مواد مخدر در اسلامشهر دستگیر و روانه زندان شد.

دستگیری سلطان شیشه در اسلامشهر

سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس امنیت واطلاعات شهرستان اسلامشهر(ع ز) شرور معروف و سلطان شیشه و پخش موا مخدر در منطقه قائمیه شهرستان اسلامشهر دستگیر و به زندان منتقل شد. 

وی با اشاره به اینکه این فرد در زمینه تولید و پخش مواد مخدر شیشه فعالیت داشته، افزود: با تلاش چندین ماهه مأموران پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان اسلامشهر و شناسایی مخفیگاه وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با تیراندازی و تعقیب گریز پلیس، این فرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه این فرد دارای کارگاه تولیدی شیشه بوده، تأکید کرد: با توجه به این که متهم سوابق کیفری و توزیع مواد مخدر را در کارنامه خود دارد، بلافاصله با دستور قضایی تا سیر مراحل قضایی و صدور حکم قانونی روانه زندان شد. 

سرهنگ کرمی با تأکید برحفظ امنیت شهرستان و مردم مهم‌ترین برنامه نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: با دستگیری این فرد علاوه با بازگشت امنیت و ارتقاء امنیت اجتماعی منطقه و بخش اعظمی از زنجیره تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در کشور قطع شده است. 

به گزارش فارس، با انتشار خبر دستگیری این فرد شرور شهروندان منطقه قائمیه با ارسال پیامک و دست نوشته‌هایی به مأموران انتظامی شادی خود را از این اقدام نیروی انتظامی ابراز کرده و خواستار اجرای اشد مجازات برای این متهم و همه افرادی که در زمینه تهیه و تولید موادمخدر فعالیت می‌کنند،از سوی دستگاه قضایی شدند. 

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول