اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سمیع‌زاده: مشکلات شطرنج به گوش نماینده مجلس رسید/ آرامش باید بازگردد

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج گفت: در نشستی که به میزبانی فدراسیون برگزار شد ، مشکلات این رشته به گوش نماینده مجلس رسید.

سمیع‌زاده: مشکلات شطرنج به گوش نماینده مجلس رسید/ آرامش باید بازگردد

محسن سمیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری نشست مشترک فرهاد نیکوخصال با مرتضی محمودوند، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نشست به دعوت سرپرست فدراسیون و با حضور برخی از قهرمانان این رشته برگزار شد. نیکوخصال برخی از مشکلات شطرنج را به گوش نماینده مجلس رساند تا پیگیر آنها باشد.

وی ادامه داد: نکته مثبت نشست این بود  قهرمانانی که در این جلسه حضور داشتند از جمله احسان قائم مقامی، محمدامین طباطبایی و سارا خادم الشریعه فرصت پیدا کردند تا دغدغه‌های خود را به صورت مستقیم با محمودوند درمیان بگذارند. البته محمودوند هم قول مساعد داد تا همه مشکلات را از طریق مجلس پیگیری کند.

سرپرست فدراسیون شطرنج عنوان کرد: من و نیکوخصال به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور پیدا کردیم تا شرایط را برای برگزاری هرچه زودتر و بهتر انتخابات فراهم کنیم. تمام تلاش ما این است که آرامش به شطرنج بازگردد، چون اعتقاد داریم که این فدراسیون پتانسیل بالایی دارد و در چند سال اخیر به دلیل بروز برخی از مشکلات نتوانست در مسیر پیشرفت بماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول