اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تارتار: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: می خواهیم خودمان را آماده نگه داریم تا در مسابقات جام حذفی به فینال برسیم و در نهایت قهرمان شویم.

تارتار: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیم نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی با فولاد می‌تواند بازی سختی برای ما باشد چرا که فولاد در کورس سهمیه قرار دارد. آن ها ساختار بسیار قدرتمند، کادرفنی جوان و هیات مدیره توامند و مدیرعامل باتجربه‌ای دارند. تمام هدفشان این است که با بردن تیم ما به رتبه‌های بالای جدول برسند ولی ما هم تیمی یک دل و مصمم هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما برای موفقیت آتش دارند و بسیار پر انرژی هستیم. هیچ استرسی هم نداریم اما در مقابل، فولاد این استرس را دارد و ما هم می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم و خوب بازی کنیم و در نهایت نتیجه هم بگیریم. امیدوارم بازی زیبایی شاهید باشیم. درباره مصدوم و محرومان تیم هم باید بگویم مصدوم نداریم ولی یکی دو بازیکن ما با بیماری کرونا درگیر هستند و در بازی فردا آن‌ها را نداریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: من فقط از داوران خواهش دارم و آن هم این مساله است که ما را به عنوان یک تیم خنثی نبینند چرا که با تیم‌هایی بازی داریم که یا در کورس سهمیه یا در خطر سقوط هستند. این‌گونه نباشند که به ما اهمیت ندهند چرا که آینده کاری برای ما مهم است و هوادارانی داریم که برای‌شان نتیجه مهم است و دوست دارند شاد باشند.

وی عنوان کرد: از همه مهم‌تر در جدول مسابقات تاثیر گذاریم و نباید در حق تیمی اجحاف شود. ما به سلامت داوران ایمان داریم اما از آن‌ها میخواهم که دقت بیشتری در بازی‌های ما داشته باشند.

تارتار درباره دیدار تیمش در جام حذفی گفت: بازی‌های لیگ هم می‌تواند رتبه ما را در جدول بهتر کند و هم می‌تواند بازی های تدارکاتی خوبی برای جام حذفی باشد. می‌خواهیم خودمان را آماده نگه داریم تا بتوانیم در جام حذفی به فینال برسیم و قهرمان شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول