اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شهید شاخص رسانه لامرد معرفی شد

شهید مرتضی کرمی به عنوان شهید شاخص رسانه لامرد معرفی شد.

شهید شاخص رسانه لامرد معرفی شد

 به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از لامرد، نشست اصحاب رسانه با فرمانده سپاه لامرد به منظور تجلیل از خبرنگاران در آستانه روز ۱۷ مرداد، از سوی کانون بسیج رسانه شهرستان لامرد برگزار شد.

در این نشست سیدمحمود جعفری با اشاره به فعالیت کوششگرانه اصحاب رسانه در لامرد، با تبریک اعیاد قربان وغدیر و روز خبرنگار اظهار داشت: بسیار خرسندم که در جمع خبرنگاران حضور دارم تا تلاش و کوشش فعالان این عرصه را مورد تجلیل قرار دهیم.

وی شهدای گرانقدر هر شهرستان را تابلوی افتخار آن شهرستان عنوان کرد و گفت: امثال شهید مرتضی کرمی خدمات بزرگی به شهرستان ارائه دادند آن هم زمانی که کمتر شهر و شهرستانی با مقوله خبر در روزهای اول انقلاب آشنا بودند.

جعفری، عرصه خبرنگاری را خطیر برشمرد و افزود: این شغل عرصه خدمت به مردم است چرا که خبرنگار زبان گویای مردم است و مهمترین اولویت کاری خبرنگاران، مطالبه‌گری است بنابراین  خبرنگار باید این موضوع را با رعایت احترام پیگیری نماید.

وی زمان‌شناسی را شاخصه یک خبرنگار نام برد و خاطرنشان کرد:  اجازه ندهیم عجله در انتشار خبر، سبب ناامیدی در جامعه شود.

فرمانده سپاه لامرد فعالیت بیش از ۲۰ رسانه در لامرد را نشان از سواد بالای رسانه در شهرستان لامرد برشمرد.

به گزارش فارس؛ در این مراسم با اهدای هدایایی از جمله شاخه گل و تمثال شهید سلیمانی از فعالان رسانه در لامرد تجلیل به عمل آمد همچنین از تمثال شهید جاویدالاثر مرتضی کرمی شهید شاخص عرصه خبر در لامرد رونمایی شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول