اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

«کمک مومنانه» جمعیت امام رضایی‌ها در چهارمحال و بختیاری/ 1000 بسته غذایی متبرک به نام شهدا توزیع شد

مسئول جمعیت امام رضایی‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به تهیه و توزیع یک‌هزار بسته‌ غذایی برای نیازمندان در قالب کمک مؤمنانه گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات منازل شهدای استان محل بسته‌بندی و جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه جمعیت امام رضایی‌ها بود و در مرحله دوم نیز این روند با نام شهدا ادامه خواهد داشت.

«کمک مومنانه» جمعیت امام رضایی‌ها در چهارمحال و بختیاری/ 1000 بسته غذایی متبرک به نام شهدا توزیع شد

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن غلامی مسؤول جمعیت امام رضایی‌های چهارمحال و بختیاری عصر امروز ضمن تجلیل از خبرنگاران استان در آستانه روز خبرنگار، در خصوص جمعیت امام رضایی‌های چهارمحال و بختیاری گفت: این جمعیت ۱۵ آذرماه سال ۹۶ توسط حسین یکتا تأسیس شد و در استان ما این جمعیت در فروردین‌ماه ۹۹ به ثبت رسید که همزمان با شیوع ویروس کرونا بود.

وی با اشاره به شکل‌گیری جمعیت امام رضایی‌ها از طریق فراخوان اعضای هیئات مذهبی استان، افزود: در اولین روزهای آغاز فعالیت این جمعیت، برای ضدعفونی معابر، تهیه لباس مخصوص و همچنین تولید ماسک به صورت خودجوش و جهادی اقدام کردیم.

مسؤول جمعیت امام رضایی‌های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود سه هزار ماسک تهیه و به صورت رایگان توزیع شد، ضدعفونی معابر، بیمارستان‌ها، دفاتر پیشخوان و مراکز درمانی نیز تا اواخر اردیبهشت‌ماه ادامه داشت.

غلامی با بیان اینکه در آستانه نیمه شعبان اعضای جمعیت امام رضایی‌ها نسبت به جمع‌آوری بسته‌های غذایی و بهداشتی اقدام کردند، گفت: حدود ۶۰ بسته غذایی و پک بهداشتی تهیه و به صورت محرمانه توزیع شد و اولویت ما در انتخاب افراد کسانی بودند که در کرونا آسیب دیده و محتاج بودند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع یک‌هزار بسته‌ غذایی برای نیازمندان در قالب کمک مؤمنانه اظهار داشت: در مرحله اول منازل شهدای استان محل بسته‌بندی و جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه جمعیت امام رضایی‌ها بود و در مرحله دوم نیز این روند با نام شهدا ادامه خواهد داشت.

مسؤول جمعیت امام رضایی‌های چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اصل در کار ما محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازمندان است و اگر شرایط خاص ناشی از کرونا نبود تا کنون چندین گروه جهادی به روستاهای رصد شده در شهرستان شهرکرد اعزام می‌شد و ارائه خدمت می‌کرد.

غلامی با بیان اینکه کارآفرینی از اهداف بزرگ جمعیت امام رضایی‌ها است، عنوان کرد: ترویج ازدواج‌ آسان و خدمت‌گزاری در موکب‌های اربعین از دیگر فعالیت‌های جمعیت امام رضایی‌های چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول