اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استفاده از ظرفیت اساتید جهت برگزاری دوره‌های مهارتی ورزشی

رئیس هیئت کاراته استان گیلان با بیان اینکه نقش آموزش و پژوهش در ورزش بسیار حائز اهمیت است، گفت: بر این اساس هیئت کاراته گیلان در نظر دارد تا از ظرفیت اساتید دانشگاه در جهت برگزاری دوره‌های مهارتی ورزشی استفاده کند.

استفاده از ظرفیت اساتید جهت برگزاری دوره‌های مهارتی ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نشست تخصصی کمیته‌های هیئت کاراته استان گیلان جهت پیشرفت این ورزش با حضور نایب‌رئیس هیئت، رئیس کمیته علمی و پژوهشی هیئت کاراته گیلان و رئیس هیئت کاراته شهرستان لاهیجان، رئیس شورای عالی راهبردی هیئت، مسؤول کمیته سبک‌های آزاد هیئت کاراته استان و اساتید دانشگاه برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به لزوم فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و برگزاری کارگاه‌های مثمر ثمر در حوزه مربیان و ورزشکاران اظهار کرد: نقش آموزش و پژوهش در ورزش بسیار حائز اهمیت بوده و بر این اساس هیئت کاراته گیلان در نظر دارد تا از ظرفیت اساتید دانشگاه در جهت برگزاری دوره‌های مهارتی ورزشی استفاده کند.

مزدا صوفی با بیان اینکه لزوم اخلاق‌مداری ورزشکاران و مربیان در ورزش اهمیت زیادی دارد، گفت: رشته کاراته جزو رشته‌هایی است که اخلاق و احترام به استاد در اولویت فراگیری آن قرار دارد و البته مربیان این رشته همواره باید آموزش اخلاق را در کنار ورزش مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به تعامل و همکاری اساتید و کارشناسان خبره ورزش با هیئت کاراته افزود: همکاری اساتیدی چون  شهرام غلامرضایی، نعیمی جورشری و سیاوش خداپرست با این هیئت قطعاً تجربیات این عزیزان در حیطه ورزش و مباحث علمی مقوله ورزشی بسیار کاربردی و مفید خواهد بود و هیئت کاراته گیلان در نظر دارد تا دوره‌هایی را بنا به تشخیص این اساتید برای روسای هیئت‌ها، مربیان، داوران و ورزشکاران هیئت کاراته استان برگزار کند.

شهرام غلامرضایی استاد دانشگاه گیلان نیز با بیان اینکه از تلاش‌های رئیس هیئت کاراته برای رشد این ورزش خرسندیم، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود دوره‌های مهارتی با موضوع روان‌شناختی و مهارت‌های زندگی با توجه به نیاز ورزشکاران و مربیان کاراته برگزار گردد و البته کمیته علمی و پژوهشی با بررسی و نیازسنجی دوره‌ها می‌تواند برنامه برگزاری این دوره‌ها را مدیریت کند.

عباس نعیمی جورشری نیز با اشاره به برگزاری دوره‌های مختص هیئت اظهار کرد: هیئت کاراته استان گیلان نخستین هیئتی خواهد بود که در برگزاری دوره‌های مهارتی پیشرو می‌شود و مطمئناً برپایی کارگاه‌های آموزشی با عنوان مهارت‌های زندگی، خودآگاهی و غیره می‌تواند در رشد و تعالی ذهنی ورزشکاران و زندگی اجتماعی آن‌ها مؤثر باشد.

نوری زاده مسؤول کمیته سبک‌های آزاد هیئت کاراته گیلان نیز با قدردانی از اقدامات خوب هیئت کاراته گیلان اظهار امیدواری کرد که برگزاری دوره‌ها بتواند موجب ارتقای بیشتر سطح آموزشی ورزشکاران این رشته شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول