اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بهره‌برداری از خانه‌های ساخت سپاه در مناطق زلزله زده مسجدسلیمان

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از مشارکت سپاه پاسداران در ساخت و نوسازی ۲۰۶ مرکز و ساختمان زلزله‌زده مسجدسلیمان خبر داد.

بهره‌برداری از خانه‌های ساخت سپاه در مناطق زلزله زده مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در حاشیه بازدید از پروژ‌ه‌های درحال ساخت و واگذاری منازل بازسازی شده زلزله مسجد سلیمان، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که سال گذشته با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، در منطقه پیگیری شد موضوع رسیدگی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان بود.

وی افزود: طبق بازدیدی سال گذشته مقرر شد که در بازسازی و ساخت مراکز و منازل آسیب‌دیده همکاری‌های لازم صورت گیرد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی از سال گذشته تاکنون با همت و اراده خود توانستند تعمیر کامل ۳۵ مدرسه، ساخت ۵۱ منزل و تعمیر ۱۲۰ واحد مسکونی را انجام دهند.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات انجام‌شده دو مدرسه ۱۲ و ۶ کلاسه درحال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال در اختیار آموزش‌وپرورش و دانش‌آموزان مسجدسلیمان قرار گیرد.

شاهوارپور بیان کرد: با همت بسیجیان در تلاشیم که در کنار مسؤولین و سایر دستگاه‌ها خدمتی برای مردم ولایتمدار مسجدسلیمان انجام دهیم.

وی عنوان کرد: متأسفانه سال گذشته پس از سیل مخربی که خوزستان تجربه کرد در مسجدسلیمان شاهد زلزله و خرابی مراکز و منازل بودیم که با انجام خدماتی از جمله نوسازی و ساخت ساختمان‌ها کمک‌رسانی‌ها آغاز گردید.

انتهای پیام/ی
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول