اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تبریک روز خبرنگار با چاشنی اشعار امام خمینی(ره)/ خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار سیل گلستان خوش درخشید

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با تقدیم اشعار امام خمینی(ره) در وصف عید غدیر از زحمات خبرنگاران قدردانی کرد.

تبریک روز خبرنگار با چاشنی اشعار امام خمینی(ره)/ خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار سیل گلستان خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام یعقوب مهدوی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن خداقوت به اصحاب رسانه و تبریک عید غدیر اظهار کرد: برای قدردانی از زحمات قشر زحمتکش رسانه هیچ کلامی نمی‌تواند این تلاش‌ها را بازگو کند حضورم در این روز برای خداقوت به اهالی قلم و رسانه و همچنین تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر بود این شعر از امام خمینی (ره) در باب عید سعید غدیرخم پیشکش ملت ایران که فرمودند «این عید سعید عید اسعد باشد، ملت ما در پناه احمد باشد، بر پرچم جمهوری ما، تمثال مبارک محمد (ص) باشد».

 

وی از خبرنگاران خبرگزاری فارس برای انعکاس اخبار مطلوب سیل گلستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: خبرنگاران بویژه خبرگزاری فارس در زمینه پوشش خبری سیل اخیر استان گلستان بسیار خوب عمل کردند و باید به آنها دست‌مریزاد گفت.

*رسانه‌ها، پلی بین مردم و مسوولان هستند

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان گلستان تصریح کرد: روز خبرنگار فرصتی است تا از این قشر زحمتکش و فعال برای انعکاس اخبار صادقانه و حقیقت‌طلبانه تقدیر کنیم رسانه‌ها همواره به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه بوده و پلی میان مردم و مسوولان هستند.

مهدوی ابراز کرد: رسانه‌ها ابزار توسعه هستند که اگر از آنها حمایت شود در حقیقت به پیشرفت جامعه کمک کردیم رسانه‌ها بازوی قدرتمندی هستند که با اطلاع‌رسانی درست و به موقع می‌توانند موجبات تعالی یک جامعه شوند.

*پیشرفت و تعالی جامعه نتیجه روحیه جهادی است

مدیر خبرگزاری فارس استان گلستان نیز در این دیدار صمیمی نقش هلال احمر را در کاهش آلام مردم مهم خواند و گفت: این مجموعه از لحاظ معنوی می‌تواند نیروها را در عرصه تلاش جهادی، معنوی و راهبردی نگه دارد.

غلامرضا رجایی با تاکید بر اینکه هر وقت روحیه جهادی و بسیجی در هر مجموعه‌ای دیده شود خروجی آن مثبت و به نفع جامعه خواهد بود، ابراز کرد: باید روحیه کار و تلاش در جامعه گسترش داشته است تا مردم تبعات مثبت آن را به طور ملموس مشاهده کنند.

وی با اشاره به روحیه جوان گرایی در جمعیت هلال احمر گفت: جوانان بارها ثابت کردند در شرایط سخت می‌توانند آرمان‌های انقلاب را در بالاترین درجه نگه دارند باید به آنها اعتماد شود که این مهم در مجموعه جمعیت هلال احمر به خوبی دیده می‌شود.

 

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول