اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رسانه‌ها باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر اخبار را پوشش دهند

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کار خوبی که در جامعه توسط آحاد جامعه یا مسؤولین انجام می‌شود باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر خبری شود.

رسانه‌ها باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر اخبار را پوشش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قزوین به‌مناسبت هفتهٔ خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری فارس با عملکرد انقلابی خود به جبههٔ انقلاب خدمت می‌کند و خداوند به چنین افرادی وعده داده است که راه درست را به آن‌ها نشان خواهد داد.

وی افزود: اکنون شغل خبرنگاری از نامردمی‌ها و دیده نشدن‌ها زخمی است و ما مشاهده می‌کنیم که به این شغل اهمیت لازم داده نمی‌شود.

محمدبیگی در ادامه در رابطه با لزوم انتشار اخبار خوب گفت: هر کار خوبی که در جامعه توسط آحاد مردم یا مسؤولین انجام می‌شود باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر خبری شود.

این مسؤول تصریح کرد: شغل خبرنگاری مانند اذانی است که مؤذن بر سر کوی و برزن می‌گوید و اگر جمهوری اسلامی ایران کار نیکی انجام می‌دهد و یا اگر جبههٔ مقاومت اسلامی عدهٔ زیادی از مردم بی‌گناه را از چنگال خون‌خواران نجات می‌دهد باید توسط مؤذنان رسانه‌ای در پهنهٔ گیتی گسترانده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بلندگو به دست بگیریم و خوبی‌های کشور خود را به مردم دنیا اعلام کنیم، زیرا در اوج ناامیدی‌ها یک نفس گرم و یک دم مسیحایی می‌تواند جامعه را زنده کند؛ خبرگزاری‌ها نیز مصداق بارقه‌های امید هستند که باید بر اساس سنت انذار و تبشیر عمل کنند و در این امر تعادل برقرار کنند تا بشریت به سمت کمال پیشرفت کند.

محمدبیگی در پایان عنوان کرد: ما باید قدردان رسانه‌هایی که در حوزهٔ امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند باشیم و به آن‌ها کمک کنیم در راه حق موفق شوند تا جبههٔ رسانه‌های حق‌گو و حق‌طلب تقویت شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول