اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

یک کشته و یک زخمی در تنش مرزی قرقیزستان و تاجیکستان

نیروهای مرزبانی کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان در اطلاعیه ای از زخمی شدن یک افسر نیروهای مرزبانی قرقیزستان و کشته شدن یک شهروند 25 ساله تاجیک بر اثر شلیک گلوله خبر دادند.

یک کشته و یک زخمی در تنش مرزی قرقیزستان و تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مرکز مطبوعاتی نیروهای مرزبانی کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان در اطلاعیه‌ای از زخمی شدن یک افسر قرقیز و کشته شدن یک شهروند تاجیک بر اثر شلیک گلوله خبر داد.

بنابر این اطلاعیه، تقریبا ساعت 4 صبح امروز در منطقه همجوار با محله «لنگر ماهیان» جماعت چارکوه شهر اسفره «کبیراف شیر» فرمانده دیدبانگاه «کوکتاش» نیروهای مرزبانی قرقیزستان با استفاده از سلاح شکاری توسط شخص ناشناس زخمی شد.

بر اساس این اطلاعیه، همزمان در یک حادثه همسان در یک کیلومتری مرز با استان باتکند «واحد عبدالحی اف» باغبان 25 ساله تاجیک و ساکن محله «سامانیان» جماعت «چارکوه» تاجیکستان در نتیجه شلیک گلوله از جانب قرقیزستان فوت کرد.

گفتنی است که وضعیت در مرز دو کشور در حال حاضر آرام و مقامات ذیربط تاجیک و قرقیز در محل حادثه قرار دارند و اقدامات لازم برای شفافیت جزئیات این حادثه در دست انجام است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول