اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پرداخت ۵۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در کردستان

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کردستان گفت: ۵۷۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ ملی در استان پرداخت شده است.

پرداخت ۵۷۵ میلیارد ریال تسهیلات  به واحدهای تولیدی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کمال حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه امسال به ۳۹ واحد تولیدی متقاضی، مبلغ ۵۷۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ ملی برای تامین سرمایه درگردش و سرمایه ثابت مورد نیاز، مصوب و پرداخت شده است. 

وی خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ اعتبارات تبصره ۱۸ ملی بخش صنعت و شروع عملیات پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان که به ریاست استاندار محترم برگزار شد، عملکرد بانک‌های عامل استان مورد بررسی قرار گرفت. 

حسینی افزود: با توجه به روند کند جذب تسهیلات در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به دستور استاندار کردستان کارگروه ویژه‌ای به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، تشکیل شد تا ضمن بررسی و رفع مشکلات و موانع موجود، زمینه جذب و پرداخت حداکثری تسهیلات مذکور و تامین منابع مالی مورد نیاز واحدهای تولیدی فراهم شود. 

وی در ادامه گفت: پس از تشکیل کارگروه ویژه، بلافاصله جلسات تخصصی با حضور تک به تک بانک های عامل، مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مجریان طرح‌های تولیدی متقاضی، در محل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری برگزار شد که هر کدام از این جلسات منتج به اخذ مصوبات لازم و تسهیلگری مناسب گردید. 

39 واحد تولیدی در کردستان تسهیلات دریافت کردند

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال پیگیری‌های به عمل آمده و رفع مشکلات و موانع و با همکاری و تعامل خوب بانک‌های عامل در استان، تا تاریخ 15 مرداد ماه جاری مبلغ ۵۷۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ به ۳۹ واحد تولیدی مصوب و پرداخت شده است.

شایان ذکر است، تسهیلات تبصره ۱۸ جهت سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی و تکمیل طرح های نیمه تمام بخش صنعت با نرخ ۱۲ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول