اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دیلم در قُرُق سگ‌های ولگرد/ چهره زشت شهر توریستی

لزوم جمع آوری سگ‌های ولگرد خصوصا در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا یک نیاز اساسی است که مسؤولان مربوطه به ویژه شهرداری دیلم به آن توجهی ندارد و این مساله نگرانی‌هایی را برای شهروندان به وجود آورده است.

دیلم در قُرُق سگ‌های ولگرد/ چهره زشت شهر توریستی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیلم، معضل سگ‌های ولگرد طی چند سال اخیر به یکی از معضل‌های بزرگ شهر دیلم مبدل شده است. سگ‌های ولگرد اخیرا طی ساعت مختلف  شبانه روز در خیابان اصلی شهر دیلم درحال تردداند اما مسؤولین امر به این معضل توجه  جدی نداشته و اراده‌ای برای حل این معضل ندارند. 

این حیوانات که احتمالا ناقل بیماری‌هایی نیز هستند، بارها به افراد و خانواده حمله ور شده و رعب عجیبی را دل افراد خصوصأ  کودکان و بانوان ایجاد نموده‌اند. علاوه بر آن از آنجایی که دیلم یک شهر توریستی گردشگری است وجود این سنگ‌ها در شهر منظره شهر را بسیار  برای مسافران بسیار زشت نمایان کرده است. 

لزوم جمع آوری سگ‌های ولگرد خصوصا در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا یک نیاز اساسی است که مسؤولان مربوطه به ویژه شهرداری دیلم به آن توجهی ندارد و  این مساله نگرانی‌هایی را برای شهروندان به وجود آورده است.

شهردار دیلم در این خصوص بیان داشت: اعتبار جمع آوری سگ‌های ولگرد در بودجه سال 99 تعیین شده و درحال انجام کارهای اداری جهت بستن قرار داد با یک شرکت معتبر هستیم. 

فاضل دریانورد بیان داشت: طی این مدت حدود ۵٠ سگ ولگرد نیز جمع آوری و در یکی از کمپ‌های شهرداری درحال نگهداری‌اند و تعدادی از دوستداران حیوانات دیلمی نیز غذای آنها را تهیه می‌کنند که به نوبه خود جای تقدیر دارد.

به گزارش فارس، آنچه مسلم است وجود سگ‌های ولگرد در خیابان‌های دیلم علاوه بر نمایشی از چهره زشت شهر خطراتی را می‌تواند به همراه داشته باشد که می‌طلبد مسؤولان امر با جدیدت بیشتری این مساله را دنبال کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول