اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

روایت تلاش یک تیم برای درخشش یک ستاره/ با ارزش‌ترین بسکتبالیست بانو لژیونر می‌شود؟

با ارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر بسکتبال بانوان در خصوص کسب این عنوان و لژیونر شدنش صحبت کرد.

روایت تلاش یک تیم برای درخشش یک ستاره/ با ارزش‌ترین بسکتبالیست بانو لژیونر می‌شود؟

معصومه اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص کسب عنوان با ارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: بسکتبال یک رشته گروهی است و به تنهایی نمی‌توانستم این عنوان را به دست بیاورم.

بسکتبالیست اصفهانی تیم ملی افزود: قطعا هم‌تیمی‌ها و کادر فنی تیم و حمایت‌های باشگاه نامی‌نو برای کسب این عنوان مؤثر بود؛ خیلی خوشحالم از این بابت و سبب می‌شود مسؤولیت بیشتری در ادامه داشته باشم و تلاش می‌کنم تا این عنوان را تکرار کنم.

وی در مورد روند فصل گذشته لیگ بسکتبال بانوان گفت: از ابتدای فصل تیم را برای قهرمانی بستیم و هدفمان قهرمانی بود اما سطح بازی‌ها واقعا بالا بود؛ تیم ما نسبت به تیم‌های فینالیست از نظر میانگین سنی جوان‌تر بود.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: تمام تلاشمان را کردیم که به فینال برسیم و قهرمان شویم زیرا فصل قبل نایب‌قهرمان شده بودیم اما در برخی پست‌ها و زمان‌هایی از بازی از پس تجربه تیم مقابل و ملی‌پوشان برنیامدیم و توانمان به این تیم نچربید و به رده‌بندی رسیدیم و سوم شدیم.

بسکتبالیست اصفهانی‌ تیم ملی در مورد لژیونر شدنش بیان داشت: با شرایطی که پیش آمد خیلی سخت است بخواهم در مورد لژیونر شدن صحبت کنم، یکی از هدف‌های اصلی من است و تا نزدیک‌های این اتفاق هم پیش رفتم اما در مورد برخی مسائل به توافق نرسیدیم و این اتفاق رخ نداد.

وی خاطرنشان کرد: ناامید نمی‌شوم و تلاش خودم را بیشتر می‌کنم، اگر بتوانم لژیونر شوم که اتفاق خیلی خوبی است و برای اولین‌بار رخ می‌دهد؛ در غیر این صورت سعی می‌کنم در لیگ داخل از بازی‌ کردن لذت ببرم و تا جایی که می‌توانم و مفید هستم برای بسکتبال ایران ادامه دهم.

اسماعیل‌زاده در مورد تیم فصل بعدش عنوان کرد: دوست دارم فصل آینده با تیم اصفهانی قهرمانی را به دست بیاورم، هنوز شرایط مشخص نیست و پیشنهادهای دیگری نیز دارم اما دوست دارم در اصفهان و با تیم اصفهانی باشم مگر این‌که شرایط طوری باشد که در شهر دیگری بازی کنم.

باارزش‌ترین بازیکن بسکتبال بانوان در پایان گفت: امیدوارم روز‌های بهتری در انتظار بسکتبال بانوان ایران باشد و در بازی‌های بین‌المللی عناوین مختلفی کسب کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول