اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر در کرمانشاه

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه، از تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی به مناسبت عید سعید غدیر خم، بین خانواده‌های محروم و کم بضاعت استان خبر داد.

تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد. بسته‌های معیشتی آماده شده تا عید غدیر خم میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع اصحاب رسانه، ضمن عرض تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر، اظهار داشت: امروز در مسجد النبی شهرستان کرمانشاه مشغول توزیع کمک‌های مومنانه بین مردم آسیب‌دیده از کرونا هستیم.

کامران هزارخانی ادامه داد: در طول این مدت که فرمان معظم انقلاب مبنی بر نهضت کمک مومنانه صادر شده دستگاه‌ها، خیرین و مردم پای کار آمده و کمک کردند.

وی با بیان اینکه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در مرحله اول با کمک خیرین ۱۶۴ هزار بسته توزیع کرده است، گفت: در این مرحله هم با عنوان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و با محور قرار گرفتن پایگاه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی، معتمدیان اقدام به توزیع ۱۰ هزار بسته در سطح استان می‌کند.

هزارخانی تصریح کرد: بیش از ۴ هزار بسته در سطح شهرستان کرمانشاه و مابقی در سطح شهرستان‌های دیگر استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی پایگاه مقاومت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، گفت: هر کسی توان دارد می‌تواند به این نهضت بپیوندد تا بتوانیم کمک‌ها جمع‌آوری شده را با همکاری مردم و گروهای جهادی در دو مرحله دیگر(ماه‌های محروم و صفر) بین مردم توزیع کنیم.

توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان کرمانشاه

فرمانده ناحیه سپاه کرمانشاه نیز در ادامه از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سطح این شهرستان، خبر داد و اظهار داشت: بحث جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌ها در چهار مسجد سطح شهرستان در حال انجام است.

سعید بهشتی ادامه داد: با به کار گرفتن ۲ هزار بسیجی طی سه روز تمام نیازمندان شناسایی و ثبت سامانه شدند که با یک پالایش ۱۰۰ هزار خانوار در سطح شهرستان شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: خانوارهای شناسایی شده در سه سطح تقسیم شده، سطح اول کسانی هستند که نیازمند واقعی هستند و هیچ در آمدی جزء یارانه ندارند، دسته دوم توان معیشتی دارند، ولی در اثر کرونا آسیب دیده‌اند و سطح سوم کسانی که کاملا از کرونا آسیب دیده‌اند.

بهشتی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی تهیه شده تا عید غدیر خم به دست نیازمندان می‌رسد، گفت: تا پایان مرحله دوم نهضت کمک‌های مومنانه سعی می‌کنیم به کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند حداقل یک بار بسته معیشتی تقدیم کنیم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد، نمایندگی آستان قدس و سپاه روز شنبه همزمان با عید غدیر، ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول