اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استفاده از ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در رزمایش کمک مؤمنانه

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: این دانشگاه از تمام ظرفیت‌های خود در راستای کمک به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه استفاده می‌کند.

استفاده از ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در رزمایش کمک مؤمنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین تکریم و معارفه مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این مراسم با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: نقش بسیج دانشجویی برای تحقق یک سند راهبردی مانند بیانیه گام دوم نقشی اثرگذاراست.

رضا نقدی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از تمام ظرفیت‌های خود در راستای کمک به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه روحیه جهادی در بین اساتید، همکاران و دانشجویان موج می‌زند خاطرنشان کرد: شکل‌گیری اردوهای جهادی مهارتی امری ضروری است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اقتصادی‌ترین نوع آموزش را آموزش مهارتی دانست و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان را تنها دانشگاه دولتی مهارتی در سطح استان دانست که بیش از 70 درصد دروس دانشجویان این مجموعه در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود.

نقدی با اشاره به آمار اشتغال بیش از ۶۳ درصدی فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: خروجی اشتغال منتج به جهش تولید خواهد شد.

وی بر لزوم جذب حداکثری در بسیج تأکید کرد و خواستار همگرایی و هم‌افزایی بسیج دانشجویی با سایر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ضمن قدردانی از خدمات مسؤول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: باید نقش بسیج دانشجویی در مباحث علمی و پژوهشی تقویت شود و جایگاه جوان مؤمن انقلابی در حوزه مهارتی در بیانیه گام دوم هر چه بیشتر تبیین شود.

در این مراسم رضا چروی به‌عنوان سرپرست جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان منصوب شد و از زحمات علی حبیبی مسؤول سابق بسیج دانشجویی این دانشگاه قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول