اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پروژه مسکن خبرنگاران و هنرمندان کردستان شهریور ماه امسال بهره‌برداری می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: پروژه 108 واحدی مسکن خبرنگاران و هنرمندان کردستان شهریور ماه بهره‌برداری می‌شود.

پروژه مسکن خبرنگاران و هنرمندان کردستان شهریور ماه امسال بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه 108 واحدی مسکن خبرنگاران و هنرمندان استان کردستان اظهار کرد: امروز بنا به دستور استاندار برای تسریع در پروژه مسکن 108 واحدی بازدید داشتیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه متقاضیان این واحدها از صنف خبرنگاران و هنرمندان هستند بنا بر این شد که کارهای باقیمانده این پروژه‌ها شامل آماده‌سازی، محوطه‌سازی و غیره هرچه سریع انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان  تصریح کرد: طی ماه گذشته در راستای تسریع در روند اجرای پروژه مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان استان چندین مرتبه بازدید را از پروژه‌ها داشتیم.

ملکی خاطرنشان کرد: سعی داریم شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که در شهریورماه امسال این پروژه با کمک استانداری کردستان و حوزه سازمان ملی زمین و مسکن که وعده تامین اعتبار یک‌میلیارد تومان را برای آماده‌سازی پروژه داده‌اند حتما در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: با توجه به پیشرفت بالای 95 درصد واحدهای مسکونی خود مجموعه بتوانند از طریق فروش اقساطی با بانک مسکن بتوانند شرایط بهره‌برداری پروژه را در شهریورماه داشته باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان اظهار کرد: در مجموع استانداری و وزارت راه و شهرسازی بنا را بر کمک به اتمام این پروژه داشتند و امیدواریم با این بازدیدهای صورت گرفته و عزمی که وجود دارد در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ باشیم.

ملکی گفت: تا زمان بهره‌برداری از این پروژه هر هفته یک بازدید را خواهیم داشت و با نظارت ویژه زمینه بهره‌برداری از پروژه فراهم خواهد شد.

عبیدالله رستمی عضو هیأت مدیره مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان استان هم در روند این بازدید اظهار کرد: این پروژه، پروژه 108 واحدی مسکن خبرنگاران است که تقریبا 95 درصد کارهای آن تمام شده است.

وی افزود: محوطه‌سازی پروژه باقیمانده است که با حمایت استاندار و  سازمان ملی مسکن و همکاری جدی معاون عمران استاندار کردستان تمام تلاش بر این است که تا شهریور ماه امسال این پروژه کاملا تکمیل و تحویل هنرمندان و خبرنگاران داده شود.

انتهای پیام/2330/71 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول