اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تأمین بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای انجام رزمایش کمک مؤمنانه

۲۵۰هزار کارت هدیه، ۲۵۰ هزار بسته معیشتی و ۳۱۳ جهیزیه به ارزش کل ۱۵۵میلیارد تومان در سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در شهرستان‌های استان تهران در بین افراد نیازمند و کم بضاعت توزیع می‌شود.

تأمین بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای انجام رزمایش کمک مؤمنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه عصر روز گذشته به همت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور سردار حسن زاده برگزار شد.

در این فاز از رزمایش کمک مؤمنانه که در سه مرحله انجام خواهد شد، همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیرخم اولین مرحله آغاز شد و مرحله دوم در دهه اول ماه محرم و مرحله سوم نیز در دهه آخر ماه صفر اجرا خواهد شد.

در این مرحله تعداد ۲۵۰هزار کارت هدیه ۳۰۰هزار تومانی، ۲۵۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج و سایر اقلام مواد غذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در شهرستان‌های استان تهران در بین افراد نیازمند و کم‌بضاعت توزیع می‌شود.

همچنین در این مرحله از رزمایش تعداد ۳۱۳ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، کولر و سایر اقلام ضروری زندگی به ارزش حدودی هر جهیزیه ۱۳ میلیون تومان به زوج های جوان اهداء می‌شود.

فاز اول رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان تهران در نیمه شعبان و فاز دوم در ماه مبارک رمضان اجرا شد و روز گذشته اولین مرحله از فاز سوم این رزمایش با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران آغاز و بسته‌های حمایتی از مرکز این ستاد برای توزیع به نواحی شهرستان‌های استان تهران منتقل شد. 

انتهای پیام/67062

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول