اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خروج از بانک محوری و اجرای اصل 44 راهکار حل مشکلات کشور است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج از بانک محوری و حرکت به سمت بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری مردم، کوچک‌سازی دولت و تحقق اصل 44 قانون اساسی به صورت صحیح و بدور از رانت راهکار حل مشکلات کشور است.

خروج از بانک محوری و اجرای اصل 44 راهکار حل مشکلات کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در خبرگزاری فارس که به مناسبت روز خبرنگارانجام شد اظهار کرد: محرومیت در استان بسیار زیاد است و زمان برای کار نیز بسیار کم است.

وی افزود: برخی روستاهای استان هنوز از مشکل آب لوله‌کشی و نبود برق رنج می‌برند و این اصلا شایسته استانی همچون قزوین که سرشار از منابع است نیست.

سیاهکلی ادامه داد: نگاه ما به مناطق محروم است و به دنبال رفع مشکلات کسانی هستیم که نیازهای اولیه آنها همچون آب و برق و راه برآورده نشده و اصلا در شرایط خوبی بسر نمی‌برند.

وی بیان کرد: وضعیت آینده بستگی به تصمیم امروز ما دارد و آینده را باید خودمان با همت بسازیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ساخت آینده با در نظر گرفتن واقعیت‌های موجود کشور، فهم آن و برنامه‌ریزی صحیح ممکن خواهد بود.

وی تصریح کرد: نسخه حل مشکلات کشور و مبارزه با دشمنان اعتماد و اتکاء به توان داخلی است و زمانی مشکلات رفع خواهد شد که مدیر این کشور به این باور برسند.

سیاهکلی ادامه دارد: خروج از بانک محوری و حرکت به سمت بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری مردم، کوچک‌سازی دولت و تحقق اصل 44 قانون اساسی به صورت صحیح و بدور از رانت راهکار حل مشکلات کشور است.

وی بیان کرد: ایجاد نظام الکترونیک یا فضابی مجازی به عنوان زیرساخت کشور راه حل دیگر حل مشکلات است و با تحقق آن دزدی، فساد و رانت از بین خواهد رفت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حیات بعضی‌ها در تاریکی وکدر بودن اوضاع است و برای همین برخی‌ها در کشور مانع تحقق ایجاد نظام الکترونیک و شفاف‌سازی نظام مالی و اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول