اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهرداری فارغ از مسائل سلیقه‌ای و سیاسی اداره شود

یک عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لازم است شهرداری فارغ از مسائل سلیقه‌ای و مسائل سیاسی اداره شود.

شهرداری فارغ از مسائل سلیقه‌ای و سیاسی اداره شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین صبح امروز به‌مناسبت هفتهٔ خبرنگار از خبرگزاری فارس بازدید کردند. در این دیدار که فرج‌الله فصیحی‌رامندی، احد چگینی و مهدیه‌سادات قافله‌باشی حضور داشتند، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، هفتهٔ خبرنگار را تبریک گفتند.

مهدیه‌سادات قافله‌باشی در این دیدار ضمن اشاره به انتظار اعضای شورای اسلامی شهر از رسانه‌ها گفت: توقع ما از اصحاب رسانه‌ این است که همراهی بیشتری با اعضای شورای شهر داشته باشند، یعنی هم نقد آن‌ها شامل حال ما شود و هم فعالیت‌های ما را رصد کنند.

وی افزود: لازم است رسانه‌ها رفتار و تحلیل محتوای کلام مسؤولین از جمله اعضای شوراها را از ابتدا تا انتهای مسؤولیت در بخش‌های مختلف نشان دهند.

قافله‌باشی عنوان کرد: فضای مجازی ما فضای مهار گسیخته‌ای است و همهٔ ما ملزم به داشتن سواد رسانه‌ای جهت استفادهٔ صحیح از فضای مجازی هستیم.

فرج‌الله فصیحی رامندی نیز در ادامهٔ این دیدار ضمن تشکر از اصحاب رسانه‌ در راستای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عموم مردم جامعه، بیان کرد: انتظار ما از رسانه‌ها انعکاس واقعیات جامعه، انعکاس نظرات و دیدگاه‌های مسؤولین و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم در سطح گسترده است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه می‌تواند ناظر بر اعمال ما باشد، به این معنا که رسانه کنترل کنندهٔ رفتار و دیدگاه‌های مسؤولین است و مسؤولین نباید از نقد صحیح عملکرد و پیشنهاد برای بهتر شدن امور دلخور شوند.

احد چگینی نیز در ادامهٔ این دیدار تأکید کرد: لازم است شهرداری فارغ از مسائل سلیقه‌ای و مسائل سیاسی اداره شود.

وی در پایان اذعان داشت: از دیدگاه بنده قانون نیازمند اصلاح است و باید افرادی که عضو شورای اسلامی شهر می‌شوند سوابق مدیریتی در این حوزه داشته باشند تا مجموعهٔ نخبگان بتوانند مسیر صحیحی را برای شهردار تبیین کنند که عامل اجرای مصوبات شورا باشد تا موجبات پیشرفت و توسعهٔ شهر را فراهم آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول