اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیران سعه صدر خود را بالا ببرند/ «نقد» ذات رسانه است

مسئول بسیج رسانه همدان از مدیران خواست سعه صدر خود را بالا ببرند زیرا انتقاد ذات کار رسانه است و نباید به صرف این اتفاق کار به شکایت کشیده شود.

مدیران سعه صدر خود را بالا ببرند/ «نقد» ذات رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس محرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رسالت سنگین اصحاب رسانه و دغدغه‌مندی آنها در هر برهه از زمان اظهار کرد: در همان اوایل شروع کرونا و شیوع آن و ناشناخته بودن اینن ویروس اما خبرنگاران در خط مقدم اطلاع‌رسانی و مبارزه با این ویروس قرار گرفتند و سهم بزرگی را در خط دفاع در اینن زمینه ایفا کردند.

وی با اشاره به دغدغه‌مندی اصحاب رسانه در ارتباط با فعالیت‌های اجتماعی گفت: کمک به منظور آزادسازی زندانیان با جمع‌آوری ۳۰ میلیون تومان، توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان در مناطق نیازمند و حاشیه‌ استان و عرضه ۶۵ بسته حمایتی در حوزه کمک مومنانه بخشی از این اقدامات است که نشان از دغدغه‌مندی اصحاب رسانه دارد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات معیشتی و صنفی رسانه‌ها توسط مسوولان مد نظر باشد از مدیران خواست سعه صدر خود را بالا ببرند زیرا انتقاد ذات کار رسانه است و نباید به صرف این اتفاق کار به شکایت کشیده شود.

وی با بیان اینکه کرونا رسانه را نیز تحت تأثیر قرار داده و باعث بروز مشکلات بسیاری به ویژه در حوزه اقتصاد آن شده است یادی از مرحوم مهدی کاشی کرد که به خاطر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

محرمی در پایان سخنانش آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی به موقع و امیدبخشی در جامعه را جزو رسالت رسانه دانست و خواستار توجه به این مهم و تحقق آن از سوی خبرنگاران شد.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول