اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بررسی و حل مشکلات مسکن و اشتغال جوانان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مهم‌ترین اولویت اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین در سال جاری حل مشکلات حوزهٔ مسکن و اشتغال جوانان است که برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای به این منظور صورت گرفته است.

بررسی و حل مشکلات مسکن و اشتغال جوانان در دستور کار قرار دارد

عباس علائی‌مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در دیدار ظهر امروز از خبرگزاری فارس قزوین به‌مناسبت هفتهٔ خبرنگار گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار صحیح در حوزه‌های گوناگون، نسبت به آگاه‌سازی مردم جامعه گام‌های مثبتی بر می‌دارند.

وی افزود: کرونا باعث شد پنجرهٔ جدیدی در جامعه گشوده شود و دوره‌ها، کلاس‌های آموزشی و حتی مسابقات به‌صورت مجازی برگزار گردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: قهرمانان استان قزوین و همکاران ما پویش ملی ورزش در خانه با دیدگاه سلامت و کاهش آسیب‌های جسمانی و روانی را آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در این ایام در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی بسیار خوب ورود پیدا کرده‌اند و کماکان نیز این رزمایش در حال اجرا است.

علائی مقدم در پایان اظهار کرد: در سال جاری از مهم‌ترین اولویت‌هایی که در حوزهٔ جوانان مد نظر قرار دارد، بحث مسکن و اشتغال جوانان است که کارگروه‌هایی در این زمینه‌ها تشکیل شده است تا مشکلات این حوزه بررسی و حل شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول