اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای پروژه زیباسازی میدان بسیج شاهرود/ پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا

شهردار شاهرود با بیان اینکه اجرای پروژه زیباسازی و بازپیرایی میدان بسیج این شهر در دستور کار است، گفت: پاکبانان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند.

اجرای پروژه زیباسازی میدان بسیج شاهرود/ پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا

علیرضا حاجی‌محمدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود از بازپیرایی و زیباسازی میدان بسیج این شهر خبر داد و اظهار کرد: مدیریت شهری با توجه به رسالت خود نسبت به زیباسازی و بازپیرایی میادین شهر، این پروژه را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه المان این میدان با الهام از مفهوم بسیج در ارتفاع ۲۰ متر ساخته شده و برداشتی از مفهوم سرو که نماد ایستادگی و مقاومت است، ساخته می‌شود، افزود: در این المان از ویژگی‌های بصری ساده با حداکثر تأثیرگذاری بر مخاطب استفاده شده تا درک مخاطب از این اثر را، راحت‌تر اما تأثیرگذارتر کند.

شهردار شاهرود با بیان اینکه شاهرود شهری زیبا و مستعد پیشرفت است، ادامه داد: اقدامات ارزشمند و خوبی در راستای اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیباسازی در این شهر انجام شده که تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مدون و دقیق به روند اجرایی پروژه‌ها شتاب بیشتری دهیم.

حاجی‌محمدعلی گفت: المان میدان بسیج (سرو) با آب‌نماهای بسیار زیبا در اطراف طرح و محوطه زیبای فضای سبز و گل‌کاری، مفهوم ایثار و شجاعت را در معرض دید همگان قرار می‌دهد.

اجرای مانور نظافت و پاک‌سازی فضای شهری در شاهرود

وی با اشاره به اینکه مرحله پنجم مانور نظافت و پاک‌سازی فضای شهری در شاهرود با شعار «شهرداری در کنار مردم» در مزار شهدا و خیابان‌های اطراف انجام شد، گفت: تمام ظرفیت و توان مدیریت شهری برای پاک‌سازی معابر و اماکن عمومی بسیج شوند تا ویروس کرونا منتشر نشود.

شهردار شاهرود هدف از برگزاری این مانور را پاکیزگی و نظافت فضای شهری، رفع کاهش آلودگی‌های محیطی و بهبود بهداشت محیط شهری در راستای سلامت شهروندان در روزهای کرونایی اعلام کرد.

حاجی‌محمدعلی افزود: نظافت، نگهداری، لایروبی انهار، شست‌وشوی جداول و علائم راهنمایی و رانندگی و مبلمان شهری و ... ازجمله وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود؛ اما باید توجه داشت که مشارکت فعال شهروندان در داشتن محیطی پاکیزه و فرهنگ‌سازی در راستای توجه ویژه به نظافت عمومی یکی از مؤلفه‌های اساسی در راستای کمک به محیطی عاری از آلودگی است.

وی ضمن بیان اینکه پاکبانان رزمندگان جبهه سلامت و نظافت هستند که امیدواریم با تلاش مستمر بتوانند همچنان شاهرود را به‌عنوان برند پاکیزگی در کشور معرفی کنند، عنوان کرد: مرحله پنجم مانور نظافت و پاک‌سازی فضاهای شهری به‌منظور ارتقای کیفیت محیط شهری، سرزندگی و آرامش شهروندان در فضاهای عمومی در دوران شیوع کرونا اجرا می‌شود.

شهردار شاهرود خاطرنشان کرد: این مانور در تمام نقاط شهر شاهرود با هدف فرهنگ‌سازی و مشارکت مردمی در راستای کاهش آلودگی‌های محیطی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول