اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را در دو مرحله واریز کردیم/ادامه پرداخت مطالبات در روزهای آینده

باشگاه پرسپولیس آخرین اقدامات را برای بستن پرونده مالی برانکو و دستیارانش انجام داده است.

باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را در دو مرحله واریز کردیم/ادامه پرداخت مطالبات در روزهای آینده

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس،  این باشگاه در راستای اقدامات خود برای بستن پرونده مالی برانکو و دستیاران وی و اجرای آرای صادره از سوی فیفا، در روزهای گذشته اقدام به ارسال نامه به فیفا برای انجام تعهدات مالی خود نسبت به زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل درآمدهای خود نزد فیفا کرده است. این اقدام با توجه به پذیرش  درخواست‌ از سوی فیفا در دیگر موارد انجام شد. باشگاه پرسپولیس، همچنین برای اجرای آرای صادره از سوی فیفا، یک روز قبل ( سه‌شنبه ) اقدام به واریز ۵ درصد سود سالیانه به حساب این دو مربی در عمان کرده است.

باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه نسبت به پرداخت کامل مطالبات مارکو استیلینوویچ بر اساس رای فیفا به حساب وی در عمان کرد.

همچنین دیروز و امروز در دو قسمت، بخشی از قرارداد برانکو ایوانکوویچ به حساب او در عمان واریز شد. البته این احتمال وجود دارد که با توجه به تعطیلی چند روزه در کشور عمان تا روز یک شنبه، این رقم‌ها در حساب برانکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ با چند روز تاخیر قابل مشاهده باشد.

 سرخ‌پوشان همچنین در نظر دارند با توجه به پیش‌بینی اعتبار لازم، باقی مطالبات سرمربی پیشین خود را در چند روز آینده به حساب وی واریز کند.

این باشگاه روز گذشته با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فیفا، ضمن تشریح اقدامات خود در اجرای آرای صادره از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، رسید پرداخت‌های انجام شده و همچنین مکاتبات با آن سازمان در ارتباط با زلاتکو و ایگور را ارسال کرد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول