اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین سرور های HPE در ایران

سرور ها جزء جدانشدنی از زندگی روزمره افراد هستند. آیا می دانید همین الان که در حال خواندن این مطلب هستید به کمک سرور ها میسر شده است؟

بهترین سرور های   HPE در ایران

کاربرد سرورهای  اچ پی چیست؟

سرور ها جزء جدانشدنی از زندگی روزمره افراد هستند. آیا می دانید همین الان که در حال خواندن این مطلب هستید به کمک سرور ها میسر شده است؟ یک سرور تمام داده های مرتبط با وب سایت ها  را ذخیره می کند  و آن اطلاعات را با کلیه رایانه ها، دستگاه های هوشمند تلفن همراه و ... به اشتراک می گذارد.

چرا سرور HP  بهترین اند؟

یکی از مشکلات سرور ها در گذشته، اندازه ی سرور ها بود. سرور ها در ابعاد بسیار بزرگی طراحی می شدند و همیشه محدودیت فضا یک مشکل بزرگ طلقی می شد. HPE با داشتن تکنولوژی های بروز، سرور های متنوع زیادی طراحی کرده است. پس شما می توانید با هر اندازه بودجه ای که در دست دارید یکی از سرور ها را متناسب با کار خودتان انتخاب کنید.

انواع سرور اچ پی

همان طور که گفتیم تنوع در سرور های HPE حرف اول را می زند. حال می خواهیم انواع  بهترین سرور های   HPE در ایران را بیان کنیم که به شرح زیر است:

HPE ProLiant ML

آیا می دانستید که تنها با یک سرور Enterprise-Class Server مطمئن، می توانید بودجه ی خود را مدیریت کنید؟

این دسته از سرور ها از تکنولوژی روز، بهره می برند. اگر می خواهید کسب و کار کوچک یا متوسطی را راه اندازی کنید و نمی دانید که کدام سرور مناسب کار شماست، سرور های خانواده ی ML بهترین گزینه برای شما خواهند بود. این سرور ها به دلیل داشتن چابکی ، امنیت بالا و اقتصادی  بودن، انتخاب مطلوبی برای دور کاری دفاتر و مشاغل در حال رشد میباشند.

در نسل های اخیر تولید شده ی این سرور (GEN10 ) مدل های ML30 و ML110 دارای یک پردازنده و مدل ML350 دارای 2 پردازنده می باشند که می توانند تا 3 ترابایت حافظه را پشتیبانی کنند.

HPE MOONSHOT

اگر می خواهید قابلیت های اتوماسیون ، امنیت و مدیریت از راه دور را روی سیستم های سریعتر و کارآمدتر پیاده کنید، این سرور بهترین انتخاب خواهد بود. سرور های HPE MOONSHOT

 بر پایه سیستم هایی ساخته شده اند که بتوانند عملکرد را برای نیازهای خدمات مختلف مورد نیاز بهینه کنند.

 نمونه های m750 Server Blade و m510 Server Blade تا 128 گیگ حافظه را پشتیبانی می کند ولی اگر به حافظه ی کمتری نیاز دارید مدل m710x Server Blade مناسب است زیرا تا 64 گیگ حافظه را پوشش قرار می دهد. یکی از متمایز کننده ترین ویژگی های این سرور این است که می تواند حداکثر چهار منبع تغذیه مشترک HPE Common Slot (CS) را در خود جای دهد. منبع تغذیه HPE CS به گونه ای طراحی شده است که بدون اینکه در عملکرد سرور اختلالی ایجاد کند باعث بالا رفتن راندمان می شود.

HPE EDGELINE

سرور های Edgeline در همه جا حضور دارند از کف کارخانه تا دکل نفتی و فرودگاهی گرفته تا ماشین ها، دوربین ها و وسایل شخصی. سرور های HPE Edgeline  منبعی برای رشد سریع داده های بزرگ هستند. توانایی تجزیه و تحلیل داده ها و اقدامات این سرور، شما را قادر می سازد تا بهینه سازی عملیات ، بهبود رضایت مشتری و ایجاد مدلهای تجاری متفاوت را تجربه کنید.

سرور های HPE Edgeline  از یک سوئیچ  10G SFP + پشتیبانی می کنند تا یک رابط پر سرعت برای انتقال سریعتر داده فراهم کند. علاوه بر این، اتصالات RJ45 / SFP + را نیز پوشش قرار می دهد، تا انعطاف پذیری و اتصال بیشتری را برای زیرساخت های خاص شما ارائه دهند. آیا می خواهید داده های بیشتری را در تیغه های 10 G داشته باشید؟ مدل HPE Edgeline EL8000  یکی از بهترین نمونه های این سرور است که این ویژگی را عملی می کند.

 

HPE ProLiant DL

یکی از بهترین و متنوع ترین سرورهایی که برای انواع بار های کاری مختلف طراحی شده است خانواده های سرور DL است. آخرین نسل های تولید شده توسط خانواده ی DL ، با پردازنده های جدید Intel Xeon Scalable5 باعث 61٪ افزایش عملکرد و 27٪ افزایش در هسته می شود. این سرور ها با 27 برابر سرعت عمل نسبت به نسل های قبل خود، عملکردهای تجاری چشمگیری را از خود نشان می دهند.

HPE SIMPLIVITY

یکی از موثر ترین سرور هایی که با بالا بودن راندمانش نیاز های ظرفیتی را کاهش داده است، سرور های HPE SIMPLIVITY است. این سرور به گونه ای عمل می کند که در طول کار، باعث فشرده سازی داده ها می شود و با 90٪ صرفه جویی در ظرفیت ذخیره سازی اولیه و تهیه نسخه پشتیبان  به مناسب ترین سرور تبدیل شده است.

آخرین نسخه ی تولید شده در این سرور، مدل HPE SIMPLIVITY 380 gen 10 است، که می تواند تا 1.5 ترابایت حافظه را پشتیبانی کند. این مدل برای مراکز داده های منسجم و همچنین برای بهره بردن از حداکثر توان سرور طراحی شده است.

HPE SYNERGY

اگر می خواهید منابع IT را تنها به کمک یک رابط گسترش دهید، سرور های HPE Synergy بهترین گزینه خواهند بود. HPE Synergy ، یک راه حل قدرتمند تعریف شده است که شما را قادر می سازد ذخیره سازی را برای هر نوع بار کاری تنظیم کنید. این یعنی بی نیاز کردن شما از هر جهت. این سرور با داشتن زیرساخت های هوشمند، می تواند همه ی منابع را در صدم ثانیه در اختیار شما قرار دهد تا هر برنامه ی دلخواهی را اجرا کنید.

HPE SUPERDOME FLEX

پردازش معاملات آنلاین (OLTP) ، حجم کار پایگاه داده ، نوسازی برنامه و تجزیه و تحلیل داده ها برای موفقیت شما بسیار مهم است. پس حتما باید سروری را انتخاب کنید که خواسته های شما را عملی کند. HPE SUPERDOME FLEX یکی از بهترین سرور های HPE است که بی کم و کاست نیاز های شما را پوشش قرار می دهد.

سرور HPE Superdome Flex یکی از  پیشرفته ترین سرور های  محاسباتی است که می تواند برنامه های مهمی را تأمین کند ، تجزیه و تحلیل داده ها را تسریع کند و محاسبات در حجم بالا  (HPC) و هوش مصنوعی (AI) را به صورت جامع انجام دهد.

HPE Apollo

سرور های HPE Apollo، سرور هایی برای انجام HPC و همچنین تجزیه و تحلیل های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد. سرور های آپولو می توانند داده را جمع و سپس فیلتر کنند. همچنین میتوان در تجزیه تحلیل های ویدیویی و دادها از این سرور بیشترین بهره را برد.

برای خرید سرور اچ پی ای  و هم چنین دریافت مشاوره رایگان در این مورد به وب سایت پردازش رایان پژواک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 41308000-021 تماس حاصل نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول