اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

137 نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های البرز جوانان هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه 130 کرونایی بدحال در البرز بستری هستند، گفت: 137 نفر از بیماران بستری در بیمارستان‌های استان البرز جوانانی هستند که کمتر از 50 سال سن دارند و حال برخی از آن‌ها مساعد نیست.

137 نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های البرز جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزار و ۲۳۵ نفر بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۸۲ مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه 536 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های البرز بستری هستند، افزود: انتظار داریم مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند تا با کاهش بیماران مبتلا همراه شویم.

وی 214 بیمار بستری در بیمارستان‌های البرز را قطعی کرونا دانست و اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 594 نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کردند و از این تعداد 73 نفر بستری شدند.

کریم تصریح کرد: جوانان نباید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی غافل شوند، 136 بیمار بستری در بیمارستان‌های البرز جوانان هستند که کمتر از 50 سال سن دارند.

وی تعداد بیماران بدحال البرز را 130 نفر برشمرد و اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته هشت البرزی در اثر کرونا جان خود را از دست دادند و رقم 785 مرگ بر اثر کرونا برای استان البرز به ثبت رسید.

این مقام مسؤول یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱ هزار و ۹۰۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول