اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح دو پایگاه اورژانس در سرکان و فرسفج

مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان با اشاره به راه اندازی دو پایگاه در شهرهای سرکان و فرسفج گفت: امروز هفت پایگاه اورژانس در تویسرکان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

افتتاح دو پایگاه اورژانس در سرکان و فرسفج

فرشاد عبدالملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از افتتاح دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی در شهرهای سرکان و فرسفج با حضور مسوولان خبر داد و اظهار کرد: ارائه خدمات در این دو پایگاه با جذب ۱۴ نیروی انسانی آغاز شد.

وی افزود: یک دستگاه آمبولانس بنز ۳۱۵ به ارزش ۲ میلیارد تومان خریداری و ۷۰ میلیون تومان برای تجهیزات رفاهی پایگاه پیش‌بیمارستانی سرکان در نظر گرفته شده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه هفتمین پایگاه پیش‌بیمارستانی تویسرکان در شهر فرسفج  با به کارگیری هفت نیروی انسانی راه‌اندازی شد افزود: یک دستگاه آمبولانس تویوتاهایس به ارزش ۲ میلیاردد تومان برای پایگاه فرسفج اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اختصاص مبلغ ۷۰ میلیون تومان برای تهیه اقلام رفاهی پایگاه خاطرنشان کرد: این پایگاه موقعیت مناسبی برای پوشش پایگاه جاده‌ای ولاشجرد و میانده می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به اینکه ساختمان کنونی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهر سرکان از سوی شهرداری و شورای شهر و ساختمان اورژانس فرسفج از سوی بنیاد مسکن  به صورت استیجاری در اختیار اورژانس قرار داده شده است گفت:: کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس پیش بیمارستانی سرکان در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع درر ماه‌های آینده به زمین زده می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای احداث این پایگاه را بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: مقدمات کار احداث ساختمان پایگاه  پیش بیمارستانی اورژانس فرسفج نیز در حال انجام است.  

مدیر پیش‌بیمارستانی اورژانس شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه از ۱۴ نیروی انسانی پنج نفر از بومی تویسرکان است اضافه  کرد: جذب نیروی انسانی با مدرک تحصیلی پرستاری، هوشیاری و فوریت‌های پزشکی بوده که تنها پنج نفر از شهرستان متقاضی دارای این شرایط بودند.

وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در شهر فرسفج اظهار کرد: با توجه به فاصله ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری و ترانزیتی بودن مسیر محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور پایگاه اورژانس در این شهر فعال کردیم.  

عبدالملکی با اشاره به اینکه جمعیت سرکان به عنوان یک شهر گردشگری و توریست‌پذیر در ماه‌هایی چون فروردین و شهریور سه برابر می‌شود بیان کرد: بر همین اساس اورژانس این منطقه با هدف هر چه بهتر شدن ارائه خدمات افتتاح شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو پایگاه شهری و پنج پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده‌ای در این شهرستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند افزود: ۹ دستگاه آمبولانس در اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان فعال است.
 
انتهای پیام/۸۹۰۱۰۰/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول