اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مثبت شدن تست کرونای بیش از 2 هزار لنجانی

فرماندار لنجان گفت: از ۸ هزار و ۶۶ نمونه‌گیری‌ که برای تشخیص بیماری کرونا از همان روزهای آغازین تا به امروز در شهرستان لنجان انجام شده بالغ بر ۲ هزار و ۴۵ نفر کرونا مثبت در شهرستان لنجان شناسایی شده‌اند.

مثبت شدن تست کرونای بیش از 2 هزار لنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، خدامراد صالحی ظهر امروز در نشست ستاد کرونا شهرستان لنجان اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مراجعان به ادارات و کارکنان ادارات و بانک‌ها یک اصل اجتناب‌ناپذیر برای مقابله با شیوع ویروس کروناست؛ البته فراموش نکنیم که رعایت این پروتکل‌ها توسط تمام دست‌اندرکاران مطب‌ها، کلینیک‌های اجتماعی و داروخانه‌های سطح شهرستان الزامی است.

فرماندار لنجان حضور گشت‌های سیار  در این شهرستان را یکی از اقدامات کم‌نظیر در استان اصفهان دانست و افزود: حضور گشت‌های مستمر و روزانه برای نظارت بر عملکرد و رفتار بهداشتی در سطح شهرستان و نیز نظارت مستمر بر ادارات، بانک‌ها و سایر اماکن عمومی پر ازدحام برای رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامی ضروری در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کروناست.

وی خاطرنشان کرد: دامنه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقویت و افزایش خواهد یافت و مردم باید در نظر داشته باشند که هرگونه تجمعی ممنوع بوده و در هیچ نقطه‌ای از شهرستان نباید شاهد چنین ازدحام‌هایی باشیم.

محمد عبداله قاضی هم در این نشست با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه اظهار کرد: شهرستان لنجان از نظر تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و تست کرونا  ۲۴ نفر امروز در لنجان مثبت اعلام شد و در حال حاضر تعداد بیماران بستری در شهرستان لنجان ۱۰ نفر بوده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۷۶ نفر جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد کرونا در شهرستان لنجان افزود: از ۸ هزار و ۶۶ نمونه‌گیری‌ که برای تشخیص بیماری کرونا از همان روزهای آغازین تا به امروز در شهرستان لنجان انجام شده بالغ بر ۲ هزار و ۴۵ نفر کرونا مثبت در شهرستان لنجان شناسایی شده‌اند.

وی با تاکید بر افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه بهداشت و کنترل کرونا خاطرنشان کرد: شهروندان همان‌گونه که در روزهای آغازین شیوع این بیماری بصورت خودجوش با تعطیلی کسب و کار خود به یاری مسؤولان آمدند امروز نیز برای کنترل آن و پاره کردن زنجیره انتقال باید پای کار آمده و با احساس مسؤولیت بیشتر اقدام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول