اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مسائل سیاسی مانع واگذاری زمین جهت فضای سبز مادوان/بی‌تفاوتی ورزش و جوانان نسبت به ۲۴ هزار نفر

شهردار مادوان از بی‌تفاوتی نسبت به نبود فضای سبز در مادوان انتقاد کرد و گفت: مسائل سیاسی مانع واگذاری زمین منابع طبیعی به شهرداری مادوان شده است.

مسائل سیاسی مانع واگذاری زمین جهت فضای سبز مادوان/بی‌تفاوتی ورزش و جوانان نسبت به ۲۴ هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش جهانبخش در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار رسالت‌های شهرداری را در دو بخش سلبی و ایجابی دانست و گفت: معابر عمومی مربوط به حق‌عامه مردم است و کسی حق ندارد اجناس خود را در آنجا قرار دهد، ممکن است ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر رخ دهد و این از وظایف شهرداری است که آن را سلب کند.

شهردار مادوان با بیان اینکه در یک سال ۷۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز را رفع کردیم، افزود: سرریز جمعیتی به حریم شهر هجوم آورده و مانع تغییر کاربری شهر می‌شود ما در دوره خدمت اعتقاد به اجرای قوانین و ضوابط داریم و قانون مبنای کار ما بود به همین دلیل مشارکت اجتماعی تقویت شد.

وی با بیان اینکه هر سه ماهه گزارش کار به مردم ارائه می‌شود، به استنثائی بودن شهر مادوان اشاره کرد و گفت:  نرخ جمعیت‌پذیری شهر مادوان در سال ۸۷، ۱۴.۷ درصد بود.

این مسوول عنوان کرد:هدف‌گذاری بعدی تقویت اقتصاد شهری بود که هر ساله بودجه ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است. اولویت اول اتمام طرح‌های نیمه‌تمام بود و در وهله دوم تعریف پروژه جدید در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بودجه شهرواری مادوان دز سال جاری گفت: در سال ۹۹ بودجه شهرداری ۱۰۶ میلیارد و ۵۰۰ ریال بود سال قبل بودجه ۶۳ بود که عملکرد به ۷۰ میلیارد ریال بود که حجم عملیات عمرانی ۴۴ درصد افزایش یافت.

 وی با بیان اینکه سرانه ورزش و فضای سبز در این شهر صفر است، گفت: جمعیت مادوان ۲۴ هزار نفر است و جوانان نیازمند تحرک و پویایی هستند به همین دلیل نیاز به فضای ورزشی است از سال ۹۵ تاکنون مدام تکرار می‌کنیم مادوان فضای ورزشی نیاز دارد اما ورزش و جوانان گوشش بدهکار نیست و نسبت به این میزان حمعیت بی‌تفاوت هستند.

جهانبخش به وضعیت فضای سبز مادوان هم گریزی زد و گفت: مادوان فاقد فضای سبز است موضوع فضای سبز و ایجاد پارک در دستور کار قرار گرفت به همین دلیل دست به دامن منابع طبیعی شدیم کارها انجام شده اما کمیسیون منابع تعلل می‌کند و مسائل سیاسی مانع واگذاری اراضی منابع طبیعی برای فضای سبز مادوان شده است.

این مسوول با اشاره به ساماندهی طرح ۲۰ متری خلیج فارس مادوان گفت: حفظ شهر از خطر سیلاب دیگر اقدام شهرداری بود که
سینمای خانواده در مادوان به بهره‌برداری می‌رسد.طرح هادی در شهرداری پیش‌بینی می‌شود این مهمترین ابزار توسعه شهر است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹ پروژه عمرانی اجرا شد و۱۲رپروژه هم در سال ۹۹ داریم که در صورت به بهره‌برداری رسیدن از حوزه عمرانی خداحافظی و به سمت مبلمان شهری حرکت خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در حق و حقوق کارگران شهرداری معوق نداریم البته دو پروژه کار شده و امیدوارم مطالبات تا پایان سال پرداخت شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول