اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فعالیت 20 گروه بسیج دانشجویی بر علیه کرونا در استان ایلام

شربی نیازی گفت: 20 گروه جهادی در مرکز استان و شهرستان‌ها در زمینه گندزدایی از معابر عمومی تولید دستکش و ماسک و تهیه محلول اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند.

فعالیت 20 گروه بسیج دانشجویی بر علیه کرونا در استان ایلام

عارف شربی نیازی مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، عصر امروز در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت نقش آفرینی در این عرصه، گروه‌های جهادی و هسته‌های تخصصی بسیج دانشجویی در همان روزهای اولیه اقدام به تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس در سطح ناحیه دانشجویی استان کرد.

وی افزود: دانشجویان جهادگر بسیجی با تهیه بروشورهای مختلف و ساخت کلیپ و موشن گرافی توسط هسته‌های علمی و نشر در فضای مجازی اقدام به آگاه سازی و تنویر افکار عمومی در مواجهه با این ویروس کردند.

 مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با بیان اینکه 20 گروه جهادی دانشجویی همچنان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا فعال هستند، تصریح کرد: با بحرانی‌تر شدن شرایط و لزوم نقش آفرینی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان در اقدامی به موقع و فراخوان بسیجیان این دانشگاه جهت همکاری با کادر درمان استان وارد عمل شد و اسامی افراد مذکور در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت.

شربی نیازی ادامه داد: همچنین با فراخوان بیست گروه جهادی در مرکز استان و شهرستانها در زمینه گندزدایی از معابر عمومی تولید دستکش و ماسک و تهیه محلول ضدعفونی و توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی اقدامات قابل توجهی انجام شده است و ان شاالله تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول