اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۱۲۰ هزار «اطعام علوی» در خراسان شمالی توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۱۲۰ هزار «اطعام علوی» در میان نیازمندان استان به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.

۱۲۰ هزار «اطعام علوی» در خراسان شمالی توزیع می‌شود

مجید الهی‌راد در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد در حاشیه بازدید از خبرگزاری فارس در بجنورد با اشاره به اهمیت اقدامات رسانه‌ها در حمایت از کمیته امداد اظهار کرد: رسانه‌ها بازوان توانمند در یاری‌رساندن به کمیته امداد برای جذب خیران نیک‌اندیش هستند.

وی با تشکر از اقدامات خبرگزاری فارس در پوشش اقدامات و برنامه‌های کمیته امداد و یاری‌رساندن در اطلاع‌رسانی اقدامات، تصریح کرد: کمیته امداد با کمک رسانه‌ها می‌تواند خدمات بهتر و بیشتری را به مددجویان ارائه دهد و کیفیت عملکردی خود را بالاتر ببرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعتماد مردمی را بالاترین سرمایه این مجموعه عنوان کرد و گفت: بخشی از اقدامات کمیته امداد با همیاری مردم به سرانجام می‌رسد که خود نشان از اهمیت اعتماد مردم به کمیته امداد است.

وی با  تأکید بر اینکه نمایش شفاف عملکرد کمیته امداد باعث افزایش نگاه مثبت به این مجموعه می‌شود، ادامه داد: فعالیت‌های کمیته امداد بر اساس دستورات و توصیه‌های دینی است که در هر مناسبتی مردم استان کمک‌های خوبی به این مجموعه و مددجویان داشته‌اند.

الهی‌راد نقش کمک‌های های مردمی در خدمات کمیته امداد را مهم ارزیابی کرد و افزود: اعتبارات کشوری کمیته امداد در سال گذشته بالغ‌بر ۶۵ درصد محقق شده است.

وی همچنین از کمک ۳ میلیارد تومانی مردم استان در عید قربان خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری برای اجرای مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه پای‌کار آمده‌اند و در مرحله نخست نیز بالغ‌بر ۳۱ هزار بسته معیشتی و ۲۴۰ هزار غذای گرم در میان نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در انتها به طرح اطعام علوی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۲۰ هزار غذای نذری به مناسبت عید غدیر در میان نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول