اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نظارت بر عرضه‌کنندگان پوشاک تشدید می‌شود/برخورد با 3 مورد فروش البسه با نماد شیطان‌پرستی در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سه پرونده تخلف در خصوص فروش پوشاک دارای علائم شیطان‌پرستی تشکیل شده است و قطعا نظارت‌ها بر اصناف عرضه پوشاک تشدید خواهد شد.

نظارت بر عرضه‌کنندگان پوشاک تشدید می‌شود/برخورد با 3 مورد فروش البسه با نماد شیطان‌پرستی در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سجاد رستمی ظهر امروز در جلسه اصلاح وضعیت فرهنگی چهارمحال و بختیاری گفت: 812 واحد تولید پوشاک در استان مشغول به فعالیت است که در میان آن‌ها 150 واحد خیاطی دوخت البسه ایرانی اسلامی وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنج واحد صنعتی پوشاک نیز در استان فعال است که پوشاک ورزش‌های رزمی، البسه بیمارستانی، انواع جوراب و البسه کشی و سایر پوشاک را تولید می‌کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد چهار هزار و 200 واحد صنفی عرضه پوشاک در استان وجود دارد.

رستمی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون از یک هزار و 600 واحد صنفی عرضه پوشاک بازرسی به عمل آمده و 43 پرونده تخلف ایجاد شده که مجموع جریمه‌های تعیین شده برای این واحدهای صنفی متخلف 220میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه سه پرونده تخلف در خصوص فروش پوشاک دارای علائم شیطان پرستی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است، اضافه کرد: نظارت‌ها بر اصناف عرضه پوشاک تشدید خواهد شد. 

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول