اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دخالت در امور شورای شهر جایز نیست/افکار عمومی عملکرد شورا را قضاوت می‌کنند

امام جمعه فردیس گفت: من در امور شورا و انتخاب شهردار فردیس دخالتی نداشته و از شخص خاصی حمایت نکرده ام؛ اما درست نیست اعضای شورا با آبروی منتخبین خود بازی کنند.

دخالت در امور شورای شهر جایز نیست/افکار عمومی عملکرد شورا را قضاوت می‌کنند

به گزاری خبرگزاری فارس از فردیس، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در مصلای امام خمینی برگزار شد، به جایگاه و نقش موثر رسانه‌ها در جامعه اشاره و گفت: طی سال‌های گذشته ما ابزاری جز رسانه برای بیان حرف هایمان نداشتیم، همراهی رسانه ها موجب شد  صدای مردم و دلسوزان شهر به گوش متولیان امر  برسد و مطالباتی چون شهرستان شدن فردیس و انتزاع شورا و شهرداری فردیس با همراهی رسانه‌ها محقق شد.  

وی با بیان اینکه نقش و جایگاه رسانه در بیان کاستی های جامعه و انعکاس مطالبات مردم  بر هیچ کس پوشیده نیست، یادآور شد: رسانه ها  رابط میان مردم و مسؤولان هستند که اگر به درستی به رسالت خود عمل کنند، بیشترین خدمت را به جامعه داشته اند. که در این راستا همراهی رسانه های شهرستان در جهت تحقق مطالبات مردم جای تقدیر دارد.

امام جمعه فردیس در بخش دیگری با اشاره  شرایط حاکم بر شهر و مسائل مربوط به شورا، گفت:  من هرگز بنای دخالت در امور شورا و شهرداری  را  ندارم، اما در حد وظیفه و مسؤولیت از حقوق مردم دفاع می کنم. در این راستا اگر در خطبه‌های نماز جمعه به موضوعات شورا اشاره شده،  منظور حمایت از شخص خاصی نبوده است.‌

 وی بر لزوم حفظ جایگاه مردم، شان افراد،  ارزش های انسانی و اصول اخلاقی تاکید کرد و افزود: از بدو امور شورا و انتخاب اولین شهردار فردیس که با ۹ رای انتخاب شد، زمان  تعیین سرپرست و سپس شهردار دوم و حالا برای انتخاب سومین شهردار، هیچ دخالتی نداشته و حتی کسی را پیشنهاد نکرده‌ام.

حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: برای من اشخاص مطرح نیستند و هیچ حمایتی از شخص خاصی نداشته ام اما حفظ شان و ارزش‌های انسانی مطرح است. وقتی اعضای محترم شورا فردی را پیشنهاد کرده و با ۹ رای انتخاب می‌کنند. حالا بازی با آبروی او اخلاقی نیست.  اگر شرایط این فرد برای کسب ۹ رای  بررسی نشده که چرا شورا به وظیفه خود عمل نکرده و اگر بررسی شده،‌ پس موضوع بررسی مجدد چرا مطرح می شود؟!

 وی با بیان اینکه من کلیات را مطرح کردم و هیچگونه دخالتی در جزئیات از جمله انتخاب شهردار یا سرپرست؛ نداشته ام، گفت: مردم بهترین قاضی برای عملکرد مسؤولان هستند. مردم باید بگویند که  مدیریت شهری، کمترین مطالبات مردم را پاسخگو بوده یا خیر.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فردیس با اشاره به اینکه  انتظار مردم فردیس  از شورا، تعیین تکلیف حق و حقوق مردم از شهرداری کرج  و ارائه خدمت شایسته به شهروندان است، گفت: از  اعضای محترم شورا انتظار می رود در یکسال باقی مانده  از عمر اولین دوره شورای شهر فردیس، در جهت خدمت به مردم و افزایش  رضایتمندی شهروندان حرکت کنند.‌

وی افزود: علیرغم نارضایتی از برخی عملکردها،  از اینکه فردیس شهرستان و  شورا و شهرداری مستقل شده، هرگز پشیمان نیستیم و از مردم تقاضا دارم در دوره بعدی شورا  با انتخاب اصلح، در رفع  مشکلات و رشد و توسعه شهر مشارکت کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول