اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: باید از تیر دروازه ممنون باشیم/ دهقان کرونا ندارد، تا آخر فصل نیست

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:با توجه به تعداد کم نفرات مان و بازیکنان کمی که داریم خستگی در ساق بازیکنان ما مشهود بود.

فکری: باید از تیر دروازه ممنون باشیم/ دهقان کرونا ندارد، تا آخر فصل نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی سنگین و یکی از سخت‌ترین مسابقات ما بود. بازیکنان مان با تمام وجود دویدند و جنگیدند، با توجه به تعداد کم نفرات مان و بازیکنان کمی که داریم خستگی در ساق بازیکنان ما مشهود بود.

وی افزود: سپاهان هم تیم خوبی است. در نیمه دوم حریف فشار آورد و تیر دروازه به ما کمک کرد و باید از تیر دروازه ممنون باشیم. بازیکنان ما با عشق و با تمام وجود بازی می‌کنند و این برایم کافی است. نتیجه بازی بعد از این مساله است و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه در اواخر مسابقه به داور معترض شد، گفت: می خواستیم سومین تعویض مان را دو بازیکن تعویض کنیم که داوری متوجه نشده بود و می خواستیم بازیکن بلند زن به میدان بفرستیم ولی اشتباه پیش آمد و اولین بار است این اتفاق رخ داده است، اتفاقی که روی نتیجه بازی تاثیری نداشت. تیم داوری خوب قضاوت کرد و فکر نمی کنم تیم سپاهان که بازنده هم بوده از تیم داوری ناراضی باشد. در آخر هم روز 17 مرداد هم به قشر زحمتکش، مظلوم و بی ادعای تبریک می گوییم.

وی با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: با نبود رسانه ها چه تصویری و چه مکتوب ورزش و فوتبال ما به خوبی انعکاس داده نمی شود اما با بودن خبرنگاران فوتبال و ورزش ما قشنگ تر می شود و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

فکری در مورد وضعیت رضا دهقان بازیکن این تیم و اینکه آیا او کرونا دارد گفت: رضا دهقان آسیب دیده از ناحیه همسترینگ است و تا آخر بازی ها دیگر نمی تواند برسد. کرونا ندارد در بازی با فولاد بین نیمه بخاطر مصدومیت تعویض شد و پزشکان هم به او گفتند تا آخر فصل نمی تواند بازی کند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول