اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشکلات زیرساختی ساختمان حوزه علمیه سمنان در قم رفع شود

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: حمایت مسؤولان ارشد این استان از حوزه‌های علمیه برای اجرای طرح‌های مختلف ادامه یابد و مشکلات زیرساختی ساختمان حوزه علمیه استان سمنان در قم رفع شود.

مشکلات زیرساختی ساختمان حوزه علمیه سمنان در قم رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام حسینعلی قدرتی عصر امروز در دیدار مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون استان سمنان در قم با علیرضا آشناگر، استاندار سمنان که در سالن غدیر استانداری انجام شد، اظهار کرد: سه‌هزار و ۴۰۰ طلبه برادر و خواهر در حوزه‌های علمیه استان سمنان در حال تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: استاندار سمنان و معاونان وی در یک سال گذشته همکاری و مساعدت خوبی برای رفع مشکلات حوزه‌های علمیه استان و طلبه‌ها داشتند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان بیان کرد: حمایت‌های مسؤولان ارشد استان از حوزه‌های علمیه برای اجرای طرح‌های مختلف ادامه یابد.

قدرتی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی ساختمان حوزه علمیه استان سمنان در قم در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: بسیاری از ابزار قابل‌استفاده در این ساختمان، قدیمی شده است و باید امکانات اولیه جدید برای آن در نظر گرفته شود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون استان سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: دو هزار طلبه از استان سمنان در شهر قم اقامت دارند که می‌توان از این ظرفیت برای اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و مذهبی بهره برد.

حجت‌الاسلام کردی‌شاهرودی ادامه داد: به دلیل فعالیت این تعداد از طلبه استان سمنان در قم، همکاری‌های شهروندان این دو استان قابل‌توجه است.

وی عنوان کرد: رفع مشکلات زیرساختی ساختمان حوزه‌های علمیه استان سمنان در قم به‌طور جدی در دستور کار مسؤولان مربوطه قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون استان سمنان با بیان اینکه این ساختمان شامل چهار سوئیت و یک سالن بزرگ است که در آیین‌های مختلف این ساختمان پذیرای طلبه‌های استان سمنان در قم خواهد بود، افزود: وجود این ساختمان پشتوانه خوبی برای طلبه‌های استان سمنان در قم است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول