اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بسیج اساتید دانشگاه آزاد: 17 مرداد یادآور رشادت رادمردانی است که روایتگر صادق خبر بودند

مرکز رسانه و روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» را به خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد: 17 مرداد یادآور رشادت رادمردانی است که روایتگر صادق خبر بودند

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ مرکز رسانه و روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» را به خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت و تاکید کرد: هفدهم مرداد، یادآور رشادت رادمردانی است که روایتگر صادق خبر بودند.

در بخشی از این پیام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عرصه خبر، محمود صارمی آمده است:

هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» یادآور رشادت رادمردانی است که صادقانه روایتگر حقایق جامعه بوده و در این راستا سر از پا نشناخته و جان خویش را فدای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند.

در ادامه پیام مرکز رسانه و روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آیه قرآن که می‌فرماید؛ «ن والقلم و ما یسطرون» سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد، آمده است: خبرنگاران؛ سربازان جان بر کف خط مقدم جبهه اطّلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی هستند. درود حضرت حق بر خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که با نوشیدن شهد شیرین شهادت، قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی کشور و مردم قرار دادند و در این مسیر پرافتخار به لقاء یار رسیدند.

در بخش پایانی این پیام ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید و فرخنده غدیر خم به رهبر حکیم و معظم انقلاب و آحاد مردم ولایتمدار جامعه، با آرزوی سلامتی و تندرستی برای یکایک خبرنگاران متعهد و انقلابی ایران اسلامی آمده است: روز خبرنگار، روز پاسداشت فداکاری‌های راویان صادق خبر و تلاشگران عرصه قلم، زبان گویا و چشمان بیدار جامعه را به تمامی خبرنگاران پرتلاش کشور عزیزمان ایران سرفراز تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و رویدادهای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی نموده از ایزد منان تداوم عزت و سربلندی همه دلسوزان و تلاشگران این عرصه را مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول