اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه پیشوا آغاز شد/ ۱۰ هزار بسته معیشتی و کارت هدیه

به مناسبت دهه امامت و ولایت مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در شهرستان پیشوا با حضور مسئولان وگروه های جهادی و بسیجیان ولایت مدار در سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) این شهرستان آغاز شد.

دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه پیشوا آغاز شد/ ۱۰ هزار بسته معیشتی و کارت هدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا روز پنج‌شنبه در آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: با همکاری و کمک بنیاد مستضعفان، مردم خیر، امام جمعه، خیران، بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت در مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه ۶ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰هزار تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان این بیماری تهیه و توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ۸ جهیزیه به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان تهیه که ۳۰ درصد توسط خیران و مابقی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران واگذار شده که به نوعروسان این شهرستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا تصریح کرد: ۴ هزار کارت ۳۰۰ هزار تومانی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان از طرف بنیاد مستضعفان تا روز عید سعید غدیر به نیازمندان در سطح شهرستان پیشوا توزیع می‌شود.

سرهنگ نجفی افزود: ما شرمنده مردم هستیم و از همه مجموعه‌ها از جمله کمیته امداد، بهزیستی، فرمانداری، شهرداری و دیگر نهادهای شهرستان پیشوا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول